Avatar billede kaper Nybegynder
29. august 2003 - 21:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ca. 50 popups på eksperten.

Hvorfor kommer der ca. 50 popups, når jeg har surfet lidt på eksperten? I adresselinjen står der "http://adserver.adtech.de/?adiframe|2.0|277|72336|1|225|target=_blank;" (siden ikke fundet) svarende til kilden på sponsorerne her på siden.
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. august 2003 - 21:49 #1
Du har ad ware

Gå på www.spywarefri.dk og hent programmet ad Aware, installer det, updater og scan, så er du af med dem
Avatar billede bredker Nybegynder
29. august 2003 - 21:49 #2
få dig et pro arbodement , så kan du fravælge det
Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
29. august 2003 - 21:51 #3
Jeg får aldrig popups på eksperten?
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. august 2003 - 21:51 #4
Jeg er pro, men har intet fravalgt og jeg får ingen popups
Avatar billede kaper Nybegynder
29. august 2003 - 21:59 #5
Ja - det er nu heller ikke helt normalt at man får 50 popups samtidigt :D
Tak for hjælpen, har ikke lige set om det har hjulpet, men under alle omstændigheder fandt ad ware en masse slemme ting i min reg-db.
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. august 2003 - 22:01 #6
velbekommen, husk at scanne jævnligt