Avatar billede soren01 Novice
29. august 2003 - 12:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åben browser i full size igen igen

Jeg har lavet en site som starter med en intro. Når introen er slut åbner den et nyt browser vindue hvor selve sitet er, men hvordan sikre jeg mig at det åbner i fuld størrelse? Introen er lavet i flash, så det skal nok være et Action script eller jave script jeg søger. Er der nogle af jer der kan hjælpe mig?

Med venlig hilsen

Søren

Jeg kan ski ikke få det til at virke!!

Mit jave script ser sådan ud :

<script language="JavaScript"><!--
w=800
h=600
if (window.screen) {
  w = window.screen.availWidth;
  h = window.screen.availHeight;
}
function lukop() {
window.open(frameset.html','nytvindue','width='+w+',height='+h+',top=0,left=0');
}
</script>

function lukop() kaldes fra flash i enden af introen og den skulle så åbne det nye vindue hvor selve sitet er, men det virker sku ikke HJÆLP!!!!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. august 2003 - 13:07 #1
I flash kalder du funktionen med :

getURL("java script:lukop()");

Men du mangler nu en lille ' foran din url

ndow.open('frameset.html','nytvindue','width='+w+',height='+h+',top=0,left=0');

/Nikolaj :))
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. september 2003 - 11:07 #2
Fandu ud af det?

window.open('frameset.html','nytvindue','width='+w+',height='+h+',top=0,left=0');

/Nikolaj
Avatar billede soren01 Novice
05. september 2003 - 11:13 #3
Jeps nu virker det perfekt. Mange tak for hjælpen
Avatar billede memorex Nybegynder
05. september 2003 - 11:15 #4
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. september 2003 - 11:18 #5
Det var så lidt og tak for point :))