Avatar billede ostechristian Nybegynder
28. august 2003 - 17:32 Der er 6 kommentarer

Sims Livin Large

Kan Sims Livin Large overhovedet køre på Win XP? Og hvor skal man lægge patchen hen for at det virker?
Avatar billede hashkagen Nybegynder
28. august 2003 - 17:36 #1
ja da det gør mit :-) ellers kan du måske skaffe en driver på deres hjemme'r
Avatar billede hashkagen Nybegynder
28. august 2003 - 17:36 #2
hehe håber du kan bruge det til noget :-)
Avatar billede ostechristian Nybegynder
28. august 2003 - 20:54 #3
Det kan man ikke...jeg har downloadet mit, men jeg ved ikke hvorfor den ikke gider at gå ind i det selvom jeg har en patch. Har du også downloadet dit spil hashkagen?
Avatar billede hashkagen Nybegynder
07. september 2003 - 17:31 #4
hmmm? mærkeligt - det kan jo være at det ik virker måske skulle du købe en ny version/hot date? hehe måske vil det virke - så dyrt er det jo ikke :-)
Avatar billede hashkagen Nybegynder
01. december 2003 - 15:03 #5
LOL luk spørgssmål :-> grineren kikkede lige de gamle spørgsmål ud som jeg havde svaret på hehe
Avatar billede alfredo Nybegynder
25. januar 2004 - 07:10 #6
Hejsa
Hvor finder man denne XP-Patch til Sims, da jeg har problemer med at On Holiday lukker ned efter at det er installeret korrekt med org.cd.
Det må være det jeg mangler men kan ikke finde den.