Avatar billede Eigil Hansen Nybegynder
19. december 2000 - 22:55 Der er 3 kommentarer

Afmelde Eksperten - hvordan

Jeg har mindst 10 gange afmeldt, og fået bekræftet afmelding af eksperten, men jeg er stadi tilmeldt.
Hvordan slipper jeg ud.
eiha
Avatar billede handmade Nybegynder
19. december 2000 - 22:57 #1
Du kan slippe for mails ved at blokere afsender i OE - men det er for ringe at du ikke kan komme ud - har du skrevet til adm.?
Avatar billede driis Nybegynder
19. december 2000 - 22:59 #2
Jeg kunne forestille mig, at der var en slags bekræftigelses-link i mailen - har du husket at klikke på den?
Avatar billede Eigil Hansen Nybegynder
20. december 2000 - 13:26 #3
Handmade - du har ret, at det er for dårligt man skal blokere for afsenderen. Ja jeg har skrevet til adm.

driis - ja jeg har bekræftet, og fået melding på skærmen, at jeg nu var afmeldt, - der sker bare ikke noget.

eiha