Avatar billede dawn Nybegynder
27. august 2003 - 12:29 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Har endnu ikke fået mine documenter slået sammen.

Til den som kan komme med en meget nede på jorden forklaring på hvordan jeg skal gøre, og hvis det virker giver jeg.....hvad der står nedenunder af point. Jeg er som sagt før nybegynder og kan ikke forstå computersprog, det burde dog ikke være en hindring i at nogle gider tale dansk til mig, og til retaxaes, du er mere end velkommen til at prøve at skovle noget viden ind i knolden på mig.
dawn
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. august 2003 - 12:46 #1
Nu fik jeg lejlighed til at prøve robottens forslag:

I Word:

* Åben dit først dokument.
* Gå ned i bunden af dette dukoment
* Vælg i menuen "Indsæt" kommandoen "fil..."
* Vælg det dokument, der skal være efter det første, og tryk indsæt.

og det er faktisk den rigtie metode når vi taler om Word, så stor undskyldning til robotten fra retaxes.
Avatar billede robotten Praktikant
28. august 2003 - 14:17 #2
Er snart træt af, jeg ikke modtager mail når der kommer nye indlæg i de spm. jeg deltager. Men ok, der kom styr på det alligevel.
Skal jeg noget her?
Avatar billede dawn Nybegynder
28. august 2003 - 20:55 #3
Til robotten, Ja du skal, du skal ha´de 100point, for det var dig som kom med forslaget til at begynde med, og lad så være med at være så gnaven. M. h. t. de point, så ved jeg ikke hvordan jeg skal føre dem over til dig, det må selve "Eksperten" vide. Om ikke andet så skylder jeg dig en stor tak.

Til retaxes, Du skal også have tak for ikke at glemme mig, og fordi
du havde tålmodighed nok til at hænge på, da jeg blev uforståelig.
Kan I begge have en go´week-end.
Til robotten: Jeg er på rette vej,
skal bare lige fumle med det lidt. Måske tales vi ved, who knows,
er jeg tilgivet?
Kærligst dawn
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. august 2003 - 21:33 #4
dawn> du beder blot robotten om at lægge et svar ;o)
Avatar billede dawn Nybegynder
29. august 2003 - 07:39 #5
Til robotten,
Hvis du lægger et svar ind til mig, får du dine fortjente 100 point.
Stadig mopset?
K. H. dawn
Avatar billede robotten Praktikant
29. august 2003 - 08:18 #6
Ligger et svar.

Men hvor i processen går det galt for dig?
Avatar billede robotten Praktikant
29. august 2003 - 08:18 #7
;)
Avatar billede dawn Nybegynder
29. august 2003 - 09:42 #8
Først, har lige klikket på Accepter, så står der at der er no user to accept? Vi må prøve igen, med point altså.
med hensyn til dokumenterne, så kikser jeg hver gang et sted hvor der bliver kopieret nok et eksemplar af mit første dokument, det vil sige, når jeg skal vælge file, som skal følge efter det første.
Håber du forstår mit volapyk, har nu tre af samme dokument følgende efter hinanden,jeg kan dog ikke prøve mere i dag, da jeg skal til middag hos min søster her i eftermiddag, vaske tøj ect. ect.
Kærlig hilsen dawn
Avatar billede robotten Praktikant
29. august 2003 - 09:50 #9
Lav en test.

Opret tre nye dokumenter. Gem dem henholdsvis som dokument 1, 2 og 3. Skriv i hvert dukument en line, hvor der fx står "dette er dokument 1, 2 el. 3."

Åben dok. 1.
Gå ned under den skrevne linie.
Via indsæt fil, peg på dok. 2.
Tryk indsæt
Nu skulle der gerne komme "dette er dok. 2" under første linie.
Og så fremdeles...
Avatar billede dawn Nybegynder
29. august 2003 - 10:30 #10
Til robotten, du burde have fået de 100 point nu, hvis ikke, sig til. Jeg prøver at gøre hvad du har skrevet, men først i morgen lørdag. Jeg har som sagt en smule travlt. Jeg er en af de typer som altid venter med at få tingene gjort til sidste øjeblik, kender du det? Når jeg har prøvet, skriver jeg til dig - i morgen. Tak for din tid og tålmodighed. Ha´en go´fredag aften. vi høres ved.
K.H. dawn
Avatar billede robotten Praktikant
29. august 2003 - 10:33 #11
Har fået pointene. Afventer yderligere besked, om du får det op at køre.
Avatar billede dawn Nybegynder
29. august 2003 - 11:13 #12
Fra dawn til robotten: Det får du i morgen, nu skal jeg ned og købe
ind - lammesteaks.Vi "ses" i morgen, og finder ud af om jeg er så nokket som jeg selv tror. See ya! Kærligst dawn. Godt du fik dine velfortjente point.
Avatar billede robotten Praktikant
29. august 2003 - 11:43 #13
Har lavet en guide nu. Smid en mail, så sender jeg den.
Avatar billede dawn Nybegynder
29. august 2003 - 12:00 #14
Hvis du mener min e-mailadresse så er det : bisgaard@galnet.dk
håber jeg har forstået dig ret. Jeg bliver virkelig nød til at gå nu, i bad! Tak for din interesse. I really must go.....!Ses i morgen.
Mange travle hilsner fra dawn.
Avatar billede robotten Praktikant
29. august 2003 - 12:09 #15
Guide sendt.
Avatar billede dawn Nybegynder
29. august 2003 - 13:18 #16
Tusind tak, nu vil jeg lige kigge på den, og så moverer mig ud til min søster. Vi høres ved i morgen.
mange rene hilsner fra dawn.
Avatar billede dawn Nybegynder
31. august 2003 - 08:44 #17
Til robotten,
Takket være dig har jeg nu 1037 sider pænt efter hinanden. Tak for samarbejdet.
Mange taknemmelige hilsner dawn
Avatar billede robotten Praktikant
01. september 2003 - 10:29 #18
Det var også pænt mange sider ;)
Kun glad for, at kunne hjælpe. Det er jo det, der gør det noget ved at være her på E.