Avatar billede pixit Nybegynder
27. august 2003 - 10:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvorfor er der ikke flere tekstfelter når den loader

Når jeg loader dette er der kun et tekstfelt

onClipEvent (load) {
_root.pvcid = 1;
_root.menu.mhtestmc._height = 300;
    function pvctekst(){
    trace("hrello");
    + _root.pvcid, this);}

    var i = 0;
    for(i = 1;i <10;i++)
    {
        var mh_x = i*10*(-1);
        var mh_y = i*10*(-1);
        var mh_name = "mhnewtext"+i;
        trace(mh_name);
    _root.menu.mhtestmc.createTextField(mh_name,2,mh_x,mh_y,100,10);
    _root.menu.mhtestmc["mhnewtext"+i].htmlText = mh_name;
    _root.menu.mhtestmc["mhnewtext"+i].border = true;
    _root.menu.mhtestmc["mhnewtext"+i].autosize =false;
}

Avatar billede thulstrup Nybegynder
27. august 2003 - 10:26 #1
Sikkert fordi du opretter alle tekstfelterne i den samme dybde. Prøv at lav linien:
_root.menu.mhtestmc.createTextField(mh_name, 2, mh_x, mh_y, 100, 10);

om til:
_root.menu.mhtestmc.createTextField(mh_name, 2+i, mh_x, mh_y, 100, 10);
Avatar billede pixit Nybegynder
27. august 2003 - 10:44 #2
Okay det hjalp...

jeg har en accessdb tabel med følg. kolonner (id)(linktekst)(undertekst)
Nu er det sådan at teksten på tekstfelterne skal indeholde data fra accessdb(linktekst) og når man klikker på teksten, så viser den et andet tekstfelt med data(undertekst) som den henter vha. id...

Dvs. teksten skal hente teksten med dets id... altså ligger der et id på hver tekst

Har du et eks, jeg kan bruge??? please
Avatar billede thulstrup Nybegynder
27. august 2003 - 11:24 #3
Nej, jeg har ikke et eksempel og det er vist desuden et helt andet spørgsmål ;-)

Har du selv styr på at hive data ud af databasen og sende det til flash?
Avatar billede pixit Nybegynder
27. august 2003 - 11:44 #4
ja det har jeg styr på, men jeg tror jeg er på vej nu... :-)
tak for hjælpen. Jeg har accepteret svaret...
Avatar billede thulstrup Nybegynder
27. august 2003 - 11:54 #5
Det var så lidt og tak for point!