Avatar billede ttopholm Nybegynder
27. august 2003 - 03:48 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Bedste antivirus til win 2003 server

Hvilket antivirus program skal man bruge har en win2003 server skal kun bruges til at tjekke mail som kommer ind på mailserveren. Jeg har disse valgmuligheder:

Kaspersky AVP
AVG Antivirus System
F-Prot Antivirus
Norton Antivirus (ikke Corporate Edition)
Sophos Antivirus
McAfee Antiirus
RAV Antivirus

Og den behøves ikke koste så meget :-)
Avatar billede ttopholm Nybegynder
27. august 2003 - 03:57 #1
Etrust kan også bruges og PANDA
Avatar billede ferdinand.k Mester
27. august 2003 - 07:13 #2
jeg benytter norton versionen, men hvorfor ikke corporate versionen? hvis du kører en eller anden serverversion, kræver norton da at det er en corporate version?!
Norton kører upåklageligt her, den kan anbefales...
Avatar billede ttopholm Nybegynder
27. august 2003 - 07:21 #3
mit mailserver kan ikke bruge Corporate Edition, så det udelukker norton fuldstændigt...
Avatar billede rarom Nybegynder
27. august 2003 - 07:37 #4
det helt klare bedste antivirus program til en Win2003 mail server er SYBARI ANTIGEN MED SPAM MANAGER. Den henter virus difinitioner fra 7 forskellige antivirus og man har mulighed for at sætte en effekt stopper for spam. ´Jeg har brugt det 1 over et ½ år og ikke fået værken spam eller virus på mit netwærk. Jeg kan kun give de varmeste anbefalinger til dette produkt.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
27. august 2003 - 07:58 #5
hvor finder jeg det...
Avatar billede ttopholm Nybegynder
27. august 2003 - 08:52 #6
jamen jeg bruger argosft og ingen af de du dem sybari har..
Avatar billede rarom Nybegynder
27. august 2003 - 09:07 #7
ok. så ville jeg nok tage Norton den har jeg ikke haft problemer med
Avatar billede ttopholm Nybegynder
27. august 2003 - 09:15 #8
ja.. men den kan kun køre kun hvis man bruger en normal version og på en server skal man bruge  corporate versionen.. så den udelukker vi også
Avatar billede rarom Nybegynder
27. august 2003 - 10:02 #9
ok jeg beklager men jeg kender ikke de andre :-|
Avatar billede kemoiq Nybegynder
27. august 2003 - 12:03 #10
Avatar billede ttopholm Nybegynder
27. august 2003 - 12:13 #11
hmmm. Morten, men jeg har jo ligesom et plugin så den kan køre det :-).. og som du kan læse sucker mcafee... Lever du stadig
Avatar billede kemoiq Nybegynder
27. august 2003 - 12:17 #12
Er heller ikke tilhænger af mcafee vil heller anvende norton, hvad fanden er tids forskelle down under
Avatar billede ttopholm Nybegynder
27. august 2003 - 12:24 #13
10 timer så kl. er nu ca. 22.25... Jeg brugte avg. 6.0 free edition, den fuckede sjovt nok min ftp-server op, og crashede ved hver opstart af pc'en.. weird.. Ville rigtig gerne køre norton, men på en server skal man køre corporate, og den understøtter mailfiler (Plugin'en) ikke... Men kun standard standarden
Avatar billede ttopholm Nybegynder
28. august 2003 - 04:04 #14
Avg 7.0 kan klare det............. lukker