Avatar billede imakeweb2u Nybegynder
19. december 2000 - 16:13 Der er 9 kommentarer

3D logo

hej er der nogle der har lyst til at lave et 3D logo for mig
kom med udkast så snakker vi om pris senere!

tekst:

JR              Forest og størst
JRosenberg        Under eller bag ved!
Webdesign          Nederst!
Avatar billede alsace Nybegynder
19. december 2000 - 16:30 #1
Jeg har masser af lyst, bare ikke så meget tid & erfaring :(

Men det vil da ikke afholde mig fra lige at høre om der slet ikke er nogen krav til logoet. (farver/størrelse osv)
Avatar billede mismis Nybegynder
19. december 2000 - 18:25 #2
så skal du skynde dig inden jeg tager på jule ferie
men find de data angående logoet du har
og eventuelle mål etc ønske farver eller hvis det er en bestemt webside det skal passe til
og kontakt mig så hurtig som mulig , helst iaften
på info@trhlogos.dk

og vil du se noget af mit 3d så er addressen

www.trhlogos.dk

Avatar billede vandhunden Nybegynder
19. december 2000 - 20:15 #3
-> mismis
din side er ikke populær for folk med 800x600...
Avatar billede mismis Nybegynder
19. december 2000 - 20:19 #4
hvad kan jeg sige
målgruppen for siden er grafikere
og de kan sagtens klare 1024x768

så kan du ikke det ja så er du jo lad mig gætte nok ikke grafiker :)

ærligt for dig

nu kender jeg jo tilfeldig vis statistikken på min side og derfor ved jeg også at dem der køre 800x600 på min side er i stærkt mindretal

MVH

Teddy Rene Hansen
Avatar billede parazite Nybegynder
20. december 2000 - 03:20 #5
mismis : Du skriver at siden er lavet til 1024 * 768. Hvorfor får jeg så scrollbars i min browser?
Du skriver også at målgruppen er grafikere - personligt vil jeg mene at størstedelen af alle \'rigtige\' grafikere kører 1280 * 1024 eller derover. Hvorfor sørger du ikke for at de også ser din side optimalt? Bare et par spørgsmål :o)

- Parazite
Avatar billede mismis Nybegynder
20. december 2000 - 08:17 #6
hehe ja i bliver ved men kan i ikke magte siden må i jo lade være det kan da virkelig ikke være mit problem
og hej
fagtisk køre støreste delen af alle rigtige grafikere 1600x1200 men så ville i jo slet ikke kunne magte siden og
så de kan sagtens se siden

at i ikke kan kan jeg ikke gøre ved
Vi grafikere kan sagtens
så køb jer dog nogle større computere

og lad så denne lamme debat stoppe her
det var jo 3d logo dette handlede om og ikke hvorledes i kan magte en webside eller ej
det er ski da for barnligt.

og nu vi er så tæt på
så GLÆDELIG JUL ALLE SAMMEN OG GODT NYTÅR

Avatar billede parazite Nybegynder
20. december 2000 - 14:12 #7
mismis : Slap nu lige af selv. Vi har sagt at vi ikke kan magte siden! vandhundens kommentar var vel blot en kommentar om at din side ikke er god i 800 * 600. Mine spørgsmål var bare for at få afklaret et par ting. Det med de 1024 * 768 var mest ment som en hjælp til dig, så du kunne være SIKKER på at den også ser godt ud i 1024 * 768 -- som du selv skriver den er designet til.

Min kommentar \"Hvorfor sørger du ikke for at de også ser din side optimalt?\" var ment som et forslag til dig om at rette ganske lidt i din HTML, så siden også ser flot ud i opløsninger større end 1024 * 768. Som det er nu, er den da flot nok, men siden er venstrestillet, og baggrunden slutter udenfor 1024 * 768-området. Jeg skal da med glæde hjælpe dig, hvis du er i tvivl om hvordan det gøres bedst.

Du kunne starte med at tilføje linien leftmargin=\"0\" topmargin=\"0\" marginwidth=\"0\" marginheight=\"0\" i din <body>-tag, og derefter fjerne din Counter4all-knap. Vupti, så skulle du slippe for scrollbars. :o)

Sig endelig til hvis jeg kan hjælpe.

Med venlig hilsen og ønske om en god pul

David McNally
admin@middleofnowhere.dk
ICQ: 27432201
Avatar billede megatron Nybegynder
18. april 2001 - 21:29 #8
Jeg har ikke noget imod at lave et logo for dig, og jeg behøver ikke en skid for at lave det.. Nå men hvis du stadig ikke har fået lavet noget, og stadig godt kunne tænke dig det, så kan du jo sende mig en mail på megatron@mind-tech.dk

Jeg har lavet et logo til et webdesignfirma ved nave subcubes. du kan jo lige se det loge ( det med kasserne ) hvis du lige ville se noget jeg har lavet..
Det er et meget enkelt logo men det passe godt til siden..

www.subcubes.dk
Avatar billede trasman Nybegynder
18. april 2001 - 23:00 #9
Jeg synes du skal tage at smide en mail forbi lujergris@hotmail.com  -  med info omkring billedet (opløsning, farver osv.) så kan jeg sende dig billedet og se om du kan bruge det til noget! prisen finder vi ud af bagefter!