Avatar billede majbritt05 Nybegynder
26. august 2003 - 10:05 Der er 25 kommentarer

Problemer med H&M's hjemmeside

Hej.
Jeg har flere gang prøvet at komme ind under H&M Rowells shop på www.hm.com, men hver gang jeg går under punktet shop får jeg denne besked:

"To get the full experience of the H&M website and to use the online store, your browser must accept cookies. The cookies are stored locally on your computer and take very little space. Only cookies stored by H&M can be read by us and no personal information associated with the cookie is stored in any way.

We use the cookies to save your preferences (like your country of choice)."

Hvad betyder det?

Jeg har prøvet at aktivere mine cookies, men det hjælper ikke.

Jeg har windows 98
Avatar billede tlaursen Nybegynder
26. august 2003 - 10:07 #1
Bruger du en Firewall?
Avatar billede majbritt05 Nybegynder
26. august 2003 - 10:12 #2
nej. Det tror jeg da ihvertfald ikke. Det er ikke mig selv, som har sat computeren op. Kan jeg tjekke det nogen steder?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
26. august 2003 - 10:17 #3
Ja, du kan se i start > indstillinger > kontrolpanel > Tilføj/fjern programmer. Der kan du se hvilke programmer der er installeret.
Avatar billede majbritt05 Nybegynder
26. august 2003 - 10:21 #4
Nej der er ingen firewall.
Avatar billede majbritt05 Nybegynder
26. august 2003 - 10:24 #5
Jeg har tidligere kunnet komme ind, men siden jeg for nogle måneder siden, måtte installere windows på ny (længere historie) - har jeg ikke kunnet komme ind.
Avatar billede magictouch Nybegynder
26. august 2003 - 10:53 #6
Håber jeg husker  rigtigt, gå i funktioner-internetindstillinger- beskyttelse af osv.sæt skyderen til mellem
Avatar billede majbritt05 Nybegynder
26. august 2003 - 11:00 #7
hmmmm, det hjælper desværre heller ikke. :-(
Avatar billede magictouch Nybegynder
26. august 2003 - 11:10 #8
gør det samme i sikkerhed, og prøv at tømme dine temporary internet files, det kan du fra -generelt.
Avatar billede peet-49 Novice
26. august 2003 - 11:19 #9
Du mangler måske VMx86 virtuel mashine.
Avatar billede majbritt05 Nybegynder
26. august 2003 - 11:22 #10
magictouch, det hjælper heller ikke.

peet49, hvad er VMx86 virtuel mashine?
Avatar billede peet-49 Novice
26. august 2003 - 11:27 #11
En Java, uden den kan ikke alle sider vises, kan hentes via www.download.com
Avatar billede majbritt05 Nybegynder
26. august 2003 - 11:29 #12
okay tak, det vil jeg lige kigge på.
Avatar billede majbritt05 Nybegynder
26. august 2003 - 11:31 #13
undskyld, det kan godt være jeg spørger lidt dumt, men hvor på www.download.com kan jeg finde VMx86 virtuel mashine?

Jeg har prøvet at søge på ordet, men får svaret:
No software found for VMx86 virtuel mashine

You can try the following options:
Try another search in the search box above.
Try using our Power Search option.
Search the Web for VMx86 virtuel mashine with CNET Search.com.
Avatar billede hcars Novice
26. august 2003 - 11:42 #14
Fra hjælpefilen i MSIE:
"Du kan angive forskellige indstillinger for forskellige sikkerhedszoner. Du kan f.eks. give Websteder mulighed for at oprette cookies, hvis de er placeret i zonen Websteder, du har tillid til eller Lokalt intranet, spørge dig, før de opretter cookies, hvis de er placeret i zonen Internet, og ikke give mulighed for at oprette cookies, hvis de er placeret i zonen Klassificerede Websteder. "
Du skal ind og lege med Funktioner->Internetindstillinger->Sikkerhed.
Det burde kunne lade sig gøre.
Avatar billede hcars Novice
26. august 2003 - 11:44 #15
Der er så et punkt der hedder "Websteder du har tillid til"
hvor du oprette H & M's adresse.
Avatar billede magictouch Nybegynder
26. august 2003 - 11:45 #16
majbritt05> den kan fås her: http://www.testby.dk/
Avatar billede majbritt05 Nybegynder
26. august 2003 - 13:21 #17
øv øv, jeg kan ikke få det til at virke.

Men tak fordi I har prøvet at hjælpe.
Avatar billede magictouch Nybegynder
26. august 2003 - 13:38 #18
sæt alle indstillinger i internetindstillinger til standard, hvis det ikke hjælper, er der noget andet galt.
Avatar billede majbritt05 Nybegynder
26. august 2003 - 13:42 #19
der må være noget andet galt, da dette heller ikke hjælper :-(
Avatar billede peet-49 Novice
26. august 2003 - 14:25 #20
Gå i KØR skriv sfc og tryk enter, så bliver alle de skjulte windowsfiler tjekket, du skal have win98 skiven parat.
Avatar billede hcars Novice
26. august 2003 - 15:32 #21
Har du en mappe der hedder
C:\windows\Cookies
Er der noget indhold i den?
Der er også den mulighed at du får smidt en forkert fejlmeddelelse i hovedet, og at det slet ikke er din Cookie-indstilling det er galt med.
Det kunne være du manglede noget flash (eller Java som en tidligere var inde på).
Avatar billede majbritt05 Nybegynder
12. februar 2004 - 10:46 #22
hvordan accepterer jeg kommentar?
Avatar billede peet-49 Novice
12. februar 2004 - 10:49 #23
Du beder vedkommende om et svar.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
12. februar 2004 - 10:50 #24
Det kan du ikke. Hvem har svaret noget du kan bruge? (Laver et svar, hvis nu det er mig)
Avatar billede majbritt05 Nybegynder
12. februar 2004 - 10:53 #25
peet49, havde ret i at jeg manglede VMx86 virtuel mashine.Det fandt jeg ud af senere hen. Og så synes jeg jo at spørgsmålet ikke skal stå åbent længere, når problemet er løst.