Avatar billede bigmozzy Nybegynder
24. august 2003 - 08:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

vedr. Norton Internet Security

Her den anden dag, lavede jeg systemgendannelse på min pc. Herefter når jeg prøver at opdatere Norton, finder den ingen nye opdaterelser.

Men ind imellem når jeg sidder og laver et eller anden på pc'en kommer der nogle gange en boks. I boksen står:

"Cannot read subscription data. You may need administrator privileges".

Hvad skal jeg gøre???
Avatar billede langbein Nybegynder
24. august 2003 - 12:29 #1
Tviler på at det i praksis finnes noen vei utenom å installere det hele (Norton) på nytt. Det eneste alternativet måtte event være å sette systemgjendannelse til et senere tidspunkt. Vet ikke om dette er mulig, først å sette tilbake og så fram igjen. Først avinstallere og så installere på nytt bør da fungere.
Avatar billede bigmozzy Nybegynder
26. august 2003 - 20:24 #2
Mange tusind tak for svaret :o)
Avatar billede langbein Nybegynder
27. august 2003 - 14:26 #3
Takk selv, det ver da ikke stort ..