Avatar billede cookie1000 Nybegynder
18. december 2000 - 20:55 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Jeg mangler en manual windows 2000 Adv. server

Jeg skal bruge en manual til min Windows 2000 Server.
Avatar billede jalle Nybegynder
18. december 2000 - 21:18 #1
Du kan finde nogle manualer til windows 2000 på denne adresse:

http://www.bogservice.dk/default.asp?loadside=/vis_produkt.asp?ISBN=87-7843-264-2
Avatar billede vandhunden Nybegynder
18. december 2000 - 21:22 #2
Fulgte der ikke en med pakken da du købte den ;-)
Avatar billede nopper Praktikant
18. december 2000 - 22:37 #3
Det er sikkert en skrabet udgave.Den er billig, men virker godt.
Avatar billede kjalle Nybegynder
18. december 2000 - 22:38 #4
uhm ..... jeg har det du mangler .... 2 CD\'er kaldet ... resouce og evaluation kit til Windiows 2000 Server, Advanced server og Prof .... Men skal du købe dem originalt er det sikkert sk*de dyre ...
Avatar billede musto Nybegynder
19. december 2000 - 08:16 #5
Til Kjalle
Kan du hjælpe med at \"købe\" disse cd´er ??
Avatar billede trille Nybegynder
19. december 2000 - 10:18 #6
Jesus!!!

Gider i venligst tage jer sammen!!!! ...er dette et pirat-forum eller et forum for seriøse mennesker????

Væm\'li\' hilsen,
Claus
Avatar billede kjalle Nybegynder
19. december 2000 - 11:43 #7
trille >< så blev man fornærmet hva\' ? Hvem har snakket om pirat kopiering ? Mit arb. har sq købt disse CD\'er originalt ! Det eneste jeg skriver er at de er dyre hvis man selv - som privat skal ud og købe dem !

Så slap lige af !
Avatar billede kjalle Nybegynder
19. december 2000 - 11:46 #8
Musto >< hvem er du ? Er du cookie1000 ?
Avatar billede trille Nybegynder
19. december 2000 - 12:32 #9
Jeg henvendte mig primært til \"musto\"

:o) Claus
Avatar billede kjalle Nybegynder
19. december 2000 - 12:42 #10
trille >< ok, så må du undskylde :o)
Avatar billede trille Nybegynder
19. december 2000 - 12:45 #11
Synes blot at bemærkningen:

\" Kan du hjælpe med at \"købe\" disse cd´er ?? \"

er en smule misplaced på disse sider - that\'s all!

Claus
Avatar billede kjalle Nybegynder
19. december 2000 - 13:09 #12
CD\'erne hedder forresten ikke det jeg skrev men:

Microsoft Windows 2000 Evaluation & Deployment Kit

Og er til servere og Pro versioner ! De er det bedste hvis man virkelig skal lære Windows 2000 at kende !

trille >< det har du ret i ! Men ingen grund til at flippe id over at fyren gerne vil have lidt software - du har måske ret i det her ikke er stedet !
Avatar billede trille Nybegynder
19. december 2000 - 13:14 #13
Det kan da foregå på mail - prøv at forestille dig hvormange indlæg der ville komme i disse fora, hvis folk begynder at forespørge på pirat-software!!!??

...jeg ved i hvert fald at jeg ville framelde mig mailinglisterne, for at redde min mailserver!

Avatar billede kjalle Nybegynder
19. december 2000 - 13:19 #14
trille >< hehe .... du har ret !
Avatar billede cookie1000 Nybegynder
19. december 2000 - 16:21 #15
Jeg står bare og skal bruge en manual windows 2000 da jeg er ved at tage en udd. som IT-supporter. Det er ikke fordi jeg skal bruge Pirat kopier, det kan jo altid få. Men tak for de mange henvendelser der har været og jeg har fundet stedet hvor jeg kan finde den.

Cookie1000