Avatar billede kag Nybegynder
22. august 2003 - 19:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logfiler i ME

Jeg har problemer med min Windows ME.

Når jeg åbner Word låses hele maskinen, inden programmet når at lukke op.

Jeg har behov for at logfilerne, men ved sgu ikke hvor de er. På XP er det noget med højreklik på Denne computer og derefter Admin, men ved en eller anden hvor dette findes i ME?
Avatar billede levithan Nybegynder
22. august 2003 - 19:54 #1
Den funktion finds ikke i ME
Avatar billede kag Nybegynder
22. august 2003 - 19:57 #2
Tak for oplysningen. ME er noget lort.
Avatar billede kag Nybegynder
22. august 2003 - 20:01 #3
Hvordan får du point?

Der er sgui ikke lige en knap der hedder afgiv point
Avatar billede levithan Nybegynder
22. august 2003 - 20:02 #4
jeg har aldrig brugt me og kommer heller aldrig til det.  Men du kan evt prøve  hvis du har Norton utilities at scanne med Windoktor der fjerner snav og fejl i registeringstdatabasen.
Avatar billede levithan Nybegynder
22. august 2003 - 20:03 #5
du kan kun give points hvis folk har lagt et svar som ovenstående (svar): Levithan