Avatar billede overgaard Nybegynder
02. september 1999 - 17:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Filhåndtering

Så prøver jeg igen; min sidste kommentar til forskellige "gode forslag" er åbenbart ikke gået igennem.
Altså endnu en gang:
Når man har Microsoft Office-pakken installeret, har man 6 små ikoner øverst til højre på skærmen/skrivebordet, visende hhv. Word, Excel, Access, Power Point, Find Fil og Microsoft Office. Det er under denne sidste, altså den helt til højre, at der findes et "program", der hedder "Filhåndtering", og det er her, jeg hun kan få vist mine hoved- og evt. underbliblioteker og IKKE de forskellige dokumenter derunder!
Skærmen ER to-delt, så hvordan kan det være, at jeg ikke kan åbne fx. "Breve" og under "Private" se alle de forskellige dokumenter??
Hvem kan hjælpe???
På forhånd tak.
Hilsen

Bent Overgaard
Avatar billede leif Seniormester
03. september 1999 - 21:04 #1
Hej Overgaard

Den skal jeg lige have igen.

Du kan åbne filhåndtering eller hva'?

Hilsen
Leif

EDB-Hjelpen@sol.dk
Avatar billede overgaard Nybegynder
04. september 1999 - 18:05 #2
Ja, jeg akn godt åbne Filhåndtering, men KUN hoved-og evt. underbiblioteker, IKKE de underliggende dokumenter!!
Er det nu forstået?
Avatar billede frankgrevil Praktikant
07. september 1999 - 17:06 #3
Dét, du kalder »Filhåndtering« -- er dét det samme som »Stifinder«???

Bliver der vist ikoner ud for navnene på filerne???

Hvis ikke, så skal du ind i indstillinger og associere filefternavne med bestemte programmer, eksempelvis .doc med Word, .xls med Excel, .ppt med PowerPoint og så videre.
Avatar billede sus Nybegynder
07. september 1999 - 21:40 #4
Så vidt jeg ved er filhåndtering et begreb fra win 3.11. Den række ikoner du beskriver lyder som office programlinien. Den er vilkårlig, d.v.s. den enkelte bruger sammensætter og indstiller den indviduelt. Den kan også placeres efter eget valg.
Hvis det er stifinder du mener, ikonen er oftest en gul mappe med en mikrofon over, så skal du, når du har oversigten over mapper fremme, åbne og lukke de viste mapper ved at dobbeltklikke på den enkelte mappe. Så skulle de enkelte filer gerne komme frem i højre del af skærmen.
Hvis du stadig ikke kan se filerne, så skal du ind under "vis" i menulinien, vælge mappeindstillinger og dér foretage de indstillinger du ønsker. Med indstillingen "vis alle filer" skulle dit problem kunne løses.
Avatar billede overgaard Nybegynder
08. september 1999 - 15:22 #5
Endelig var der en, der forstod spørgsmålet; men det er lige akkurarat det, der sker, nemlig at jeg IKKE kan få de enkelte filer frem i højre halvdel af skærmen, selvom "vis alle filer" er markeret. Så netop derfor: hvad er der sket??
Avatar billede leif Seniormester
09. september 1999 - 14:23 #6
Du er ikke sikker på at knappen du trykker på er konfigureret til at vise nogle bestemte filer.
Avatar billede overgaard Nybegynder
09. september 1999 - 14:35 #7
Nej!