Avatar billede anders_t_nielsen Nybegynder
22. august 2003 - 11:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvordan optimerer jeg min pc så den kører hurtigere

hej. vedr bundkort GA-8KNXP ATX fra gigabyte.

jeg har valgt at investere i dette dejlige bundkort fra gigabyte.
Udover det har jeg investeret i et Saphfire 9600 Pro, men jeg er blevet skuffet over at jeg ikke kan mærke den store forskel i spil. Jeg har en 2,8/800 ghz processor. Jeg har 1 gb ram,

i Mother nature i 3d mark, får jeg kun 18,8 frames i gennemsnit, hvilket vil sige at det hakker når man kører det. Jeg har downloadet de sidste nye drivere fra ATI webstie. Er der noget jeg mangler at gøre????
Avatar billede m86 Nybegynder
22. august 2003 - 11:32 #1
du kan prøve at OC'e den?
Avatar billede chalde Seniormester
22. august 2003 - 11:43 #2
18.8 er da rimelig ok for det kort.
Prøv evt at slå vsync fra og disable antialiasing.
Avatar billede chalde Seniormester
22. august 2003 - 11:45 #3
Og prøv at slå alle andre kørende processer fra. Så som antivirus, firewall osv.
Avatar billede anders_t_nielsen Nybegynder
25. august 2003 - 09:49 #4
hej chalde jeg vil prøve nogle af de ting du har skrevet, de lyder ikke helt ude i skoven. jeg kører mcafee hvilket godt nogle gange kan tage nogle resourser. du får point
Avatar billede m86 Nybegynder
25. august 2003 - 09:53 #5
Hmm. Og jeg fik point. :D >chalde>> skal jeg oprette et spørgsmål så du kan få dine point? :)