Avatar billede worsoe Nybegynder
22. august 2003 - 10:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Min grafik kort vil ikke starte pga. overclocking

Jeg har brugt nvidia 45.24 detonator og overclockede mit geforce 2 kort vedhjælp af den overclocking feature der er i detonatoren nu vil computeren gerne starte op men der kommer ikke noget billed

Hvad skal jeg gøre

Mvh

Worsoe
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
22. august 2003 - 10:09 #1
Tjah... Prøv at pille kortet ud en times tid og sæt så det hele sammen igen - prøv evt. i en anden maskine og se om det virker.

ellers er kortet vist dødt :o(
Avatar billede martin.jensen Nybegynder
22. august 2003 - 10:33 #2
Overvej lige at de mennesker, der sidder og udvikler hardware, som regel har rimelig meget mere styr på hvilke clock-frekvenser deres issenkram kan klare, end alle de nørder der synes det er fedt at over-clocke deres udstyr. At overclocke sit udstyr sker altid med en rimelig risiko for at det ikke virker, eller i værste fald brænder lortet af. Så stol på at de mennesker der fremstiller udstyret ved hvad de taler om når de sætter det til en given clock-frekvens.
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
22. august 2003 - 10:36 #3
martin.jensen >>> Og hvad skal den kommentar bruges til? Det har intet med spørgsmålet at gøre...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
22. august 2003 - 10:37 #4
Man skal holde ctrl nede under opstart for springe clockfrekvensen over..O)
23. august 2003 - 19:12 #5
du kan pille batteriet ud for at resette alle instillingerne
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
23. august 2003 - 19:31 #6
Kan vi evt. få en lille update???
Avatar billede worsoe Nybegynder
23. august 2003 - 19:38 #7
Updaten (= det er meget pinligt kablet til skærmen var falde ud så jeg fortsætteer med at clocke min comp =) tak for hjælpen
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
23. august 2003 - 19:43 #8
Heheeehheheheeeheheheehe... Undskyld, men det er fan'me morsomt!!! Primært fordi jeg har lavet samme nummer engang! Troede mit grafikkort var f*cked og sendte det til reparation, men fik det tilbage + et gebyr på 250kr fordi det virkede perfekt!
Det var kablet til skærmen, der var smadret :oD
Avatar billede bartfreak Nybegynder
24. august 2003 - 22:15 #9
men mit svar er dog rigtigt..har man océt for meget skal man blot holde "ctrl" nede..O)
Og den vil springe clockfrekvensen over