Avatar billede torbenchristensen Nybegynder
21. august 2003 - 16:04 Der er 6 kommentarer

Word stavekontrol kan ikke finde danske ordbog

Jeg har installeret engelsk version af OfficeXP, men når jeg laver stavekontrol kommer der en fejl i Word:
Word cannot find the spelling file mssp3.da or mssp232.dll for danish. Maskinen er sat op til Dansk i alle ender og kanter.
Nogen gode ideer?
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. august 2003 - 16:07 #1
du skal købe microsoft proofingtools for at få dansk stavekontrol.
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. august 2003 - 16:08 #2
de kan købes her
http://www.edbpriser.dk/software/software-top10.asp?ID=1454677

og de kan/må ikke downloades nogen steder.
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. august 2003 - 16:10 #3
og det var ikke point værd ? hvad sparer du op til ;)
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2003 - 16:12 #4
Avatar billede torbenchristensen Nybegynder
21. august 2003 - 16:22 #5
Beklager det med pointene, musen var lidt for hurtig og løb med dem.
Mht. spellchecker.com, ser det ud som om den kun understøtter op til windows2000. Jeg kører XP professional. Det gik i hvertfald galt da jeg forsøgte at downloade (3 forsøg).
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2003 - 16:26 #6
Ja, linket er dødt lige nu, kan jeg godt se.
Men dette har jo ikke noget at gøre med om du kører med det ene eller det andet.