Avatar billede deejay_steel Nybegynder
21. august 2003 - 14:38 Der er 2 kommentarer

Windows update til andre bruger

Hej med jer...

Jeg håber i kan hjælpe mig. Jeg har det problem vi har et firma netværk folk logger på, dehar ingen rettigheder til at instalere noget, det der så er problemet er, jeg vil gerne havde at deres pc´selv går ind og opdatere windows... men de har jo ingen rettigheder, og logger jeg ind som administrator og sætter den til at opdatere automatisk, ja så er det jo kun når jeg logger ind som administrator den gør det.......

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med mit lille problem ....

Venligste hilsener
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
21. august 2003 - 14:50 #1
Det skal sættes op i AD'et. Satser på det er W2K eller XP klienter på et W2K net ? Du skulle også tag' og kigge på SUS server, som centralt kan hente disse opdateringer og skyde dem ud til de enkelte klienter. Der ligger glimrende guider til dette på Webguider.dk

NG_TNT
Avatar billede dinkie Nybegynder
21. august 2003 - 16:04 #2
Helt enig med ng_tnt.

SUS og GPO til at styre det med via AD er vejen frem.