Avatar billede golfer Nybegynder
18. december 2000 - 11:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dropdown menu - Explorer Vs. Netscape

Har nedenstående form.. (lavet via Dreamweaver)
Problem: Den kan ikke ses i Netscape, men virker fint i Explorer... Er det muligt at ændre den således den understøttes af begge browsere????

<form name=\"form1\">
<select name=\"menu1\" onChange=\"MM_jumpMenu(\'parent.frames[\\\'mainFrame\\\']\',this,0)\">
                  <option value=\"adresser.htm\" selected>V&aelig;lg omr&aring;de</option>
<option value=\"avedore.htm\">Aved&oslash;re</option>
                  <option value=\"herlev.htm\">Herlev</option>
                </select>
              </form>
Avatar billede parazite Nybegynder
18. december 2000 - 11:42 #1
Prøv at lege lidt med denne:

<form METHOD=\"GET\">
        <select NAME=\"URL\" onChange=\"window.open(this.options[this.selectedIndex].value,\'_self\')\" size=\"1\">
          <option value=\"priser.html\" selected>Pris Liste</option>
          <option value=\"prod-center.html\">Bestilling</option>
        </select> <noscript>
        <input TYPE=\"submit\" NAME=\"submit\" VALUE=\"Go!\" class=\"forminput\"></noscript>
      </form>

- Parazite
Avatar billede parazite Nybegynder
18. december 2000 - 11:43 #2
Avatar billede olebole Juniormester
18. december 2000 - 11:51 #3
<ole>
Hæng resten af din kode op her...den form fejler nemlig ikke noget, så fejlen ligger et andet sted i din kode.
Du har vel ikke formen liggende i en tabel, du aldrig får sluttet med et </table>-tag? Har du det, vil NS ikke vise den - og bør iøvrigt heller ikke gøre det.
/mvh
</bole>
Avatar billede golfer Nybegynder
18. december 2000 - 13:50 #4
Har fundet ud af det.. dreamweaver kan lave \'layers\' som Netscape ikke kan finde ud af...
svar lige ind olebole.. du gav mig \'hint-et\' til løsningen
Avatar billede olebole Juniormester
19. december 2000 - 09:33 #5
:)