Avatar billede chau Nybegynder
19. august 2003 - 10:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke lave liste over biblioteker

Hey

Jeg prøver at få udskrevet en liste der indeholder de biblioteker der er i en given folder.

Mit problem er, at når jeg kalder asp filen i IE, står den bare og venter. Jeg får ingen fejl meddelelse. Ved at kommentere linier ud, er jeg kommet frem til at det er linien hvor jeg kalder fs.getFolder(...).

Dette er koden i min asp fil:

  dim curFolder
  dim fs,fo,x

  curFolder = Server.MapPath(".")

  set fs = Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
  set fo = fs.GetFolder(curFolder & "/galleri")

  for each x in fo.SubFolders
    Response.write(x.Name & "</br>")
  next

Hvad er det jeg gør galt? Er det en forkert opsætning af IIS?

Jeg bruger WinXP Pro og IIS.

Mvh Chau
Avatar billede eagleeye Praktikant
19. august 2003 - 10:45 #1
Hvis du har Norton Antivirus installleret så skal du slå Active Scripting fra, det kan beviker side som bruger FSO hænger.

Det er også normalt nødvendigt at genstarte PCen hr det er slået fra.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
19. august 2003 - 10:49 #2
Prøv lige at checkke at curFolder & "/galleri" faktisk indeholder den rigtige sti
Avatar billede chau Nybegynder
19. august 2003 - 11:05 #3
Hey eagleeye... det var faktisk løsningen. Mange tak!