Avatar billede nocol Nybegynder
18. august 2003 - 12:30 Der er 2 kommentarer

kalendersystem med mulighed for online booking

Jeg ved ikke om det er smartest at programmere det i det her sprog, men har valgt at stille spørgsmålet i denne kategori...

Vi er en gruppe mennesker, som har et mindre sommerhus sammen - vi er igang med at lave en lukket webside, hvor vi gerne ville have et smart system som giver mulighed for at booke evt. weekender og uger.... Og hvor det herefter bliver vist på kalenderen, som altså også skal ligger på denne webside...Er der nogen der gider lave dette system?? Det ville være helt kanon hvis systemet ved en evt. booking automatisk dels som sagt opdatere kalenderen, men også sender en mail til administrator - så han kan skrive det på kalenderen oppe i sommerhuset....

Håber på jeres store hjælp
Avatar billede arne_v Ekspert
18. august 2003 - 12:41 #1
Det her kræver noget server-side kode.

Hvis I har en server med en JSP/servlet engine, så er det den rigtige
kategori.

Men hvis I har ASP eller PHP skal I nok stille spørgsmålet i den
kategori.

Opgaven er ikke helt lille men absolut mulig at lave.
Avatar billede bomas Nybegynder
20. april 2006 - 10:54 #2
Jeg har et sådan script klar til brug.
mvh
bomas
se det på www.bomas.dk