Avatar billede dropkick Nybegynder
18. august 2003 - 04:57 Der er 7 kommentarer

Hjælp min scanner virker ikke!

min Epson GT 10000+ vil ligepludselig ikke scanne den siger der er "paper jam" - men det er der ikke!!! intet papir sidder fast hvad kan der være galt????
Avatar billede popsy Novice
18. august 2003 - 07:38 #1
Kære ven, jeg kan ikke hjælpe dig med det aktuelle spørgsmål, men jeg skriver nu alligevel en lille høflig henstilling til dig.

Du har 1040 point ude, i spørgsmål som du ikke har lukket, faktisk er det ældste af dem næsten 3 år gammelt.

Vil du ikke gøre mig og eksperten en stor tjeneste, og få lukket de gamle spørgsmål, de kan jo netop være grunden til at folk ikke svarer dig, fordi de måske tror du ikke uddeler pointene :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. august 2003 - 10:08 #2
enig med popsy, 3 år er for meget!
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. august 2003 - 10:08 #3
3 måneder burde være det længste.
Avatar billede dropkick Nybegynder
18. august 2003 - 13:52 #4
Det kan jo også bare være fordi  at der aldrig er nogen af jer amøber der kan komme op med en brugbar løsning men kun kan finde ud af at stille latterlige/irealevante spørgsmål og prale med jeres såkaldte "ekspert" viden?!? I mellemtiden har jeg tilfældigvis løst mit scannerproblem selv. I det heletaget er det sgu' altid endt sådan hvergang! så jeg tror faktisk jeg pakker kufferten og gør mig og eksperten en STOR tjeneste - at skride. see you at the party.... freaks!
Avatar billede popsy Novice
18. august 2003 - 13:58 #5
Ok, jeg har alligevel ikke synderlig lyst til at hjælpe dig når du svarer i det sprog. Men måske du lige ville gøre os alle den tjeneste at afslutte dine spørgsmål, før du deaktiverer din profil?
Avatar billede snowball Novice
18. august 2003 - 14:08 #6
Det gad han åbenbart ikke. dropkick har selv lukket sin bruger.

Snowball
Avatar billede popsy Novice
18. august 2003 - 14:12 #7
Ok, vil ikke ligefrem påstå jeg græder!