Avatar billede lona Nybegynder
17. august 2003 - 21:01 Der er 6 kommentarer

slette seneste filer og websteder

Hvordan får jeg slettet listen over seneste filer og websteder i menuen Filer? ......og det samme med listen over "Adresse på det nye websted" i dialogboksen Ny... --- Websted ???
Hverken filerne eller webstederne eksisterer mere på min computer.

Har i overflod af point og vil meget gerne af med "de gamle filer og websteder" ..så derfor gi'r jeg 200 point til et brugbart svar.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. august 2003 - 23:23 #1
Værktøjer>Internet valg>Generelt og tryk på Slet historie

http://support.microsoft.com/?kbid=263844

/per
Avatar billede lona Nybegynder
18. august 2003 - 13:22 #2
Der er ikke nogen menu i min FrontPage der hedder Værktøjer>Internet valg>Generelt og tryk på Slet historie
.....men jeg glemte osse at skrive min version er FrontPage2000 og at det kun er i FP2000 jeg vil ha' slettet de gamle fil- og webstedlister
Avatar billede lona Nybegynder
20. august 2003 - 11:09 #3
Hoejrup>>> tak for hjælpen det lykkedes via regedit, men...........jeg er lidt ny i det her og kan ikke lige finde ud af hvordan jeg markerer dit navn så du får dit 200 point
Avatar billede klojs Nybegynder
23. august 2003 - 02:32 #4
Nedenunder din tekstboks vil du kunne se hans navn, og du klikker bare på accepter. Men da han ikke har oprettet et svar og bare kommentar, så skal du vente til han lægger et svar.
Avatar billede klojs Nybegynder
23. august 2003 - 02:36 #5
Du har da selv givet point før
Avatar billede lona Nybegynder
23. august 2003 - 16:23 #6
Ja, jeg ved Lona har givet point før, men andre end mig selv bruger computeren :-) ...........men denne gang er det undertegnede selv der spørger.