Avatar billede misterx Nybegynder
16. august 2003 - 20:27 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

Nogen som gider kikke på dette site

Hejsa.
Er der mon en som gider kikke på www.vinovita.dk
Siden er endnu ikke helt færdig, men burde virke i store træk...
Avatar billede peet-49 Novice
16. august 2003 - 20:34 #1
Er let og elegant, synd der ikke er smagsprøver.
Avatar billede mat Nybegynder
16. august 2003 - 20:34 #2
Overall ser det fint nok ud, jeg synes det var nemt at navigere rundt på siden. Jeg fangede også hurtigt hvad det gik ud på.

En anmærkning kunne være at linket til indkøbskurven og vine sidder lidt ude af kontekst - jeg er klar over at "vine" nok skal have lidt "særbehandling" men kunne det ikke bare være det første af linksne foroven (hvis det blev rykket derop)? Under alle omstændigheder flyver "se indkøbskurv" rigeligt meget for sig selv derude i siden.

Under "etiketter" får jeg en lille smide sidescroll - det ser ikke så kool ud :)

Men ellers nydelig til formålet.

mvh mat
Avatar billede mat Nybegynder
16. august 2003 - 20:35 #3
"en lille smide sidescroll" - der skulle naturligvis have stået "smule" :)
Avatar billede miss-g Seniormester
16. august 2003 - 20:36 #4
Synes også den er fjong. Man er ikke i tvivl om at det handler om vin :-)
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
16. august 2003 - 20:40 #5
Hvis du nu smider menuknapperne - hver især ind i hver sin celle i en usynlig tabel, så ville du være fri for at hele menuen "dansede" når man kører musen over en af dem.
Avatar billede misterx Nybegynder
16. august 2003 - 20:47 #6
Tak for kritikken ;)
Avatar billede peet-49 Novice
16. august 2003 - 20:49 #7
Selv tak.
Avatar billede jakoba Nybegynder
16. august 2003 - 20:50 #8
fin side.

men der er altid noget der kan kritiseres:

1)  den der mouseovereffekt med italics i din menu æntrer fontredden på punkterne så hele menuen står og rokker. Det sker ikke når jeg sætter teksten ned til ulæseligt lille 75%, men jeg bruger altså normalt en større font. måske andre også gør :-))

2) den der hvis baggrundsfirkant i indholdsarealet stikker noget af imod den ellers vinrøde baggrund alle andre steder. Jeg kan godt se du ikke kan tillade dig en så rød baggrund under brødteksten, men prøv at finde noget lidt bedre end knaldhvid.

men som sagt jeg måtte lede. flot.

mvh JakobA