Avatar billede delakuer Nybegynder
16. august 2003 - 11:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

er webspeed nede

Hey alle!
En af mine venner sidder her, og hans internet er nede...(han har webspeed)
Er det pga, af blaster på hans computer? eller hvad?
I hans modem lyser alle ting som normalt...
Hvad er problemet?
Og nej det er ikk netkortet...

Dela
Avatar billede donwang Nybegynder
16. august 2003 - 11:56 #1
webspeed er vel bare nede?
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
16. august 2003 - 11:56 #2
webspeed er ikke nede hos mig i hvert fald, men det kan være forskelligt fra central til central, men hvis alle dioder lyser, skulle den jo modtage/sende data.

Prøv at hive strømmen fra modemet i 10 sek. og sæt det så til igen, det virker af og til for mig ;o)
Avatar billede tommi Nybegynder
16. august 2003 - 12:01 #3
heller ikke i aalborg
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
16. august 2003 - 12:09 #4
Skummelt, havde lige to nedbrud efter jeg havde postet beskeden, altså hvad kan man sige, vælg aldrig webspeed :-D
Avatar billede oesten Nybegynder
16. august 2003 - 12:14 #5
Bredbånd var nede her i 4 timer igår. Herefter ingen angreb på port 135. Det ser ud som om TDC roder med noget anti-Blaster.
Avatar billede delakuer Nybegynder
16. august 2003 - 12:41 #6
ok tak alle..
Men ved i noget om vestjylland-området, næremere betegnet holstebro.??
Avatar billede donwang Nybegynder
16. august 2003 - 13:00 #7
Ring dog til din support!!!
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
16. august 2003 - 13:11 #8
Jeg bor i Silkeborgområdet, og jeg har lige været nede siden mit sidste indlæg, dvs. en times tid, men altså det er jo ganske normalt for webspeed kunder at måtte undvære deres internetlinje, det er efterhånden en fast tradition et par gange om dagen.

Og ja, ring til supporten og hør ad ;o)
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
16. august 2003 - 13:13 #9
Desuden, hvis folk sidder med webspeed i holstebro og ikke kan komme på, så har de nok også svært ved at fortælle det her, medmindre de altså har en back-up linje, hvilket de færreste nok har, selvom det til tider kan være nødvendigt med Webspeed!
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
04. september 2003 - 19:32 #10
og du er ligeglade med, at folk bruger tid på at svare på dine spørgsmål?