Avatar billede deathposture Nybegynder
15. august 2003 - 17:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PowerDVD - Region 1 DVD playback!?

Hey guys.... Lige et hurtigt spørgsmål... Håber I kan svare...

Anyway, når jeg smider en region 1 DVD i mit combo-drev spørger Power-DVD om jeg vil "skifte" region... Og der står noget med "5 regions-skift" tilbage...

Hvad indebærer dette præcis?

Jeg kan huske nogle historier fra "gamle dage" hvor man kun kunne skifte region på sit DVD-drev et vist antal gange, hvorefter det ville være "låst fast" på den sidst valgte region... Er det det samme PowerDVD prøver at fortælle mig nu!?

På forhånd tak!
DeathPosture
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2003 - 17:27 #1
Du kan vidst bruge et program som hedder DVD Region Free.
Avatar billede deathposture Nybegynder
15. august 2003 - 17:28 #2
Hov... Der var jeg da vist liiiiiiiiige hurtig nok... Svaret står jo længere nede på siden... Underligt, for jeg så det ikke før da jeg søgte...

Anyways, det kunne jo være at der var kommet noget nyt info siden?... Jeg undskylder på forhånd over at emnet har været oppe og vende før...

DeathPosture
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2003 - 17:29 #3