Avatar billede corner_dk Nybegynder
15. august 2003 - 17:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fractech.dk

Hvad synes i om http://www.fractech.dk ? hvis der er noget galt hvad skal jeg så lave om ?
Avatar billede superanden Nybegynder
15. august 2003 - 17:29 #1
fjer de stiblede linier i gæstebogen der ser  2 talt kikset ud
Avatar billede superanden Nybegynder
15. august 2003 - 17:30 #2
dine billeder under portfolie fylder over 300kb? det er jo kun thumpnails
Avatar billede lordhead Nybegynder
15. august 2003 - 17:33 #3
Jeg synes din side har rigtige dejlige farver der virkelig minder en om sommer :)

Jeg synes det er lidt aveligt at dine 'nyhes bokse' er grå... det passer ikke sammen med resten af siden.

Din grafik er virkelig flot... der kunne jeg vidst godt lære noget ;)

Ellers synes jeg overordnet den er flot, enkel og overskuelig!
Avatar billede lordhead Nybegynder
15. august 2003 - 17:34 #4
okay... din tagwall's kanter kunne også godt se bedre ud må jeg nu nok indrømme.
Avatar billede corner_dk Nybegynder
15. august 2003 - 17:52 #5
hmmm hvad skal jeg så gøre for at få min side mere besøgt ? det kunne jeg nemlig godt bruge !
Avatar billede lordhead Nybegynder
15. august 2003 - 18:27 #6
hmmmm... hvorfor har du kun accepteret mit svar og hvorfor ventede du ikke og hørte om andre havde forlag og indvendinger?
Avatar billede fangel Nybegynder
15. august 2003 - 18:37 #7
det er meget svært at få folk ind på ens side uden at man har noget helt specielt og underholdende

Morten