Avatar billede lille_my Nybegynder
15. august 2003 - 15:27 Der er 3 kommentarer

Kan ikke sende mail's i outlook "nogle af modtagerne af"

Min far har et problem når han skal sende mail. Det skulle jeg jo nok lige kunne lave, ville jeg mene.
Når man trykker på send i mail'en så kommer den med meddelsen "Nogle af modtagerne af denne meddelse er ikke gyldige. Ret navnene". Det er lige meget om man skriver en e-mail, eller sætter dem ind med adressekartoteket. Når den har skrevet det (og man har trykket ok), så kommer man tilbage til sin mail, men ny har den skrevet "." (punktum), i stedet for e-mailadressen eller navnet som stod der før.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
15. august 2003 - 17:53 #1
Er indgående og udgående post sat korrekt op?
Er Pop 3 valg?
Er der et Antivirus Program?
Hvis der er kan det være den som driller. Prøv at deaktiver at den skal tjekke mail. Genstart. Aktiver den igen, og så skulle det virke.

Hvis alt andet slår fejl, så må du prøve en geninstallation af Outlook Express.
Avatar billede halifax Nybegynder
15. august 2003 - 17:57 #2
Du skal slette flg. filer:
WAB32.DLL og WAB32RES.DLL
og instalerre Outlook Express igen

Ref.: http://www.eksperten.dk/spm/293555
Avatar billede lille_my Nybegynder
15. august 2003 - 18:57 #3
Tak for svarende. Jeg ved ikke hvornår jeg for mulighed, for at prøve det i skriver, men jeg skal nok vende tilbage når jeg har gjort det.
Hvis der er andre mulighedder, er jeg stadig interesseret