Avatar billede emiliasl Nybegynder
13. august 2003 - 20:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad betyder denne fejl og hvordan kan jeg rette det??

Active Server Pages error 'ASP 0126'

Include file not found

/mail/hjertelisten.asp, line 1

The include file '../_fpclass/fpdbform.inc' was not found.
Avatar billede keysersoze Guru
13. august 2003 - 20:56 #1
at du forsøger at inkludere en fil der ikke eksisterer - enten fordi du har skrevet forkert filnavn eller fordi filen ikke findes på den placering du henviser til
Avatar billede emiliasl Nybegynder
13. august 2003 - 21:11 #2
Hvad er _fpclass/fpdbform.inc
Avatar billede keysersoze Guru
13. august 2003 - 21:19 #3
aner det ikke - det kan være hvad som helst. hvis ikke du har filen bliver du nødt til at fjerne den linie der inkluderer den - men så kan du højst sandsynligt ikke bruge resten af scriptet
Avatar billede emiliasl Nybegynder
13. august 2003 - 21:27 #4
Ja, jeg har prøvet at fjerne det og der skete det du forudsagde så det var der ikke meget held i
Avatar billede keysersoze Guru
13. august 2003 - 21:49 #5
så er der ikke så meget at gøre... hvis du har købt eller downloaded et script burde det følge med - ingen kan "bare" gætte sig til hvad filen oprindeligt indeholdt
Avatar billede emiliasl Nybegynder
13. august 2003 - 21:56 #6
Hej jeg har fundet det, det er noget frontpage laver til db conetions..