Avatar billede need4speed Nybegynder
13. august 2003 - 15:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sniffer code

Er det muligt på en eller anden måde at få sin Rankering på Clanbase til at stå på ens egen hjemmeside. Jeg vil bare gerne have den tager vores plads. f.eks nu ligger vi som nr. 142. og ligger det ind på vors side. Umuligt?
Avatar billede superanden Nybegynder
13. august 2003 - 15:16 #1
næsten du skal i hverfald have al koden til at regne det ud, og den er jeg ikke sikker på at du får fra Clanbase
Avatar billede nicklasb Nybegynder
13. august 2003 - 15:19 #2
hvis du får lov at siddens ejere, til at hente data fra deres side, kan du dog også saktens hente det fra selve siden, med lidt php-scripting. Du skal dog først være HELT sikker på at du har lov at hente disse informationer
Avatar billede superanden Nybegynder
13. august 2003 - 15:20 #3
hvis det bliver skrevet ind i en mysql database på clanbase er det ihvertfald til at klare. Men self kun med tilladelse
Avatar billede need4speed Nybegynder
13. august 2003 - 15:22 #4
Har snakket med superadvisoren på clanbase og det må jeg godt. Har set andre scripts hvor man kan nyheder fra andre sider, så de kan blive vist på ens egen side. Og nu snakker jeg ikke om de der services.
Avatar billede superanden Nybegynder
13. august 2003 - 15:25 #5
ligger dataerne i en mysql database? for det gør de ofte når man henter nyheder!

hvis de gør er det jo bare at lave en lille connection med php til mysql databasen der skriver resultatet ud.

www.webcafe.dk under php og så php og mysql der finder du svaret til hvordan du fixer mysql connectionen hvis du ikke ved det i forvejen
Avatar billede need4speed Nybegynder
13. august 2003 - 15:26 #6
Avatar billede need4speed Nybegynder
13. august 2003 - 15:27 #7
Jeg får da ikke lov til at lave en connection til clanbase! Det går de da aldrig med til.
Avatar billede need4speed Nybegynder
13. august 2003 - 15:31 #8
Har måske noget:

<?
/*

Contentgrabber v3.0a

Copyright (C) Arvid Bux
Distributed under the terms of the GNU General Public License

Arvid@ArvidBux.nl
www.arvidbux.nl

THIS IS AN APLHA VERSION, SO WHEN YOU ENCOUNTER BUGS MAIL THEM TO ARVID@ARVIDBUX.NL
OR GO TO http://www.arvidbux.nl/weblog/comments.php?id=P26_0_1_0

*/

$url = "http://url.to.com/"; // Trailing slash when not using filename
$file = "content.inc"; // file to write to. remember to chmod 777 to not get errors
$unique_start = "<html>"; // Where to begin to grab
$unique_end = "</html>"; // Where to end the grab

######################################################
## No editing below here
## Editing below this line voids warranty
######################################################

ini_set('max_execution_time', '0');
flush ();

// fetch domein from url
$fetch_domain = parse_url($url);

$fetch_domain = $fetch_domain[host];

// Host checking code
$socket_handle = fsockopen("$fetch_domain", 80, $error_nr, $error_txt,30);
if(!$socket_handle)
{

print("Cannot make a connection to: $fetch_domain and therefore cannot collect your requested data");
$contents = implode("",@file( $file ) );
echo $contents;
exit;
}

$fd= fread(fopen("$url", "r"), 100000);

if ($fd)
{
$start= strpos($fd, "$unique_start");
$finish= strpos($fd, "$unique_end");
$length= $finish-$start;
$code=Substr($fd, $start, $length);
}

######################################################
## No editing above here
## Editing above this line voids warranty
######################################################

// $code = preg_replace("new code", "old code", $code);
// uncomment the above line to edit the output

echo $code;
$tmpfile = fopen($file,"w+");
$fp = fwrite($tmpfile,$code);
fclose($tmpfile);
flush ();
?>
Avatar billede mart1n Nybegynder
15. august 2003 - 00:16 #9
Lidt copy/paste fra clanbase.com:

How can we display our clan's ranking on our website ?
Include the following Javascript snippet on your website (cid is your clan-id, lid is the id of the ladder):

<script src="http://www.clanbase.com/cbrank.php?cid=cid&lid=lid&type=js"> </script>
Avatar billede nicklasb Nybegynder
10. oktober 2003 - 17:18 #10
lukketid?!