Avatar billede Beach Mester
13. august 2003 - 08:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hurtig UK stavekontrol

Nogle der lige gidder at checke denne mail for bugs:

Trying to conect to my server at my ext. IP delivered by my ISP.
IP-> 129.142.200.29
The problem is that I can´t se my own server, IE -> The page cannot be displayed<- if i try http://129.142.200.29/
A lot of people in all the NG tell me that the problem is that my router don´t support loopback.
Is there anything I can do to stop this problem?

If i´t can be any help, I can say that everbody else bot me can se my server
(outside my network), I am using Sambra Server V5.2 and I have only one PC attatch to the router.

I don´t hope that I must go gack to my old Cisco 677 router:-(

Yours Faithfully
Allan Beach

---->

Stave og forstå. Vil de hos 3Com i US kunne fatte mit problem?

//Beach
Avatar billede lrd Nybegynder
13. august 2003 - 08:49 #1
Trying to conect to my server at my ext. IP delivered by my ISP.
IP-> 129.142.200.29
The problem is that I can´t se my own server, IE -> The page cannot be displayed<- if i try http://129.142.200.29/
A lot of people in NG tells me that the problem is that my router don´t support loopback.
Is there anything I can do to stop this problem?

If it can be any help, I can say that everbody else bot me can se my server
(outside my network), I am using Sambra Server V5.2 and I have only one PC attatch to the router.

I do not hope that I must go gack to my old Cisco 677 router:-(
Avatar billede lrd Nybegynder
13. august 2003 - 08:50 #2
I do not hope that I have to go back to my old Cisco 677 router:-(
Avatar billede Beach Mester
13. august 2003 - 08:52 #3
OK kun et tyrker fra os begge:
I do not hope that I must go gack to my old Cisco 677 router:-(
Skulle jo nok være:
I do not hope that I must go back to my old Cisco 677 router:-(

//Beach
Avatar billede Beach Mester
13. august 2003 - 08:53 #4
*GG* OK den sender jeg:-)

Takker...

//Beach
Avatar billede Beach Mester
13. august 2003 - 08:53 #5
Skal lige have et svar lrd!
Avatar billede random_act Nybegynder
13. august 2003 - 08:54 #6
Lyder det ikke lidt mere som port forwarding der er galt med eller er det bare mig?
BTW
A lot of people in NG tells me that the problem is that my router doesn´t support loopback.
Is there anything I can do to fix this problem?
Avatar billede lrd Nybegynder
13. august 2003 - 08:54 #7
glad for at kunne hjælpe...Ha en god dag Beach
Avatar billede Beach Mester
13. august 2003 - 08:54 #8
"Your Service Request has been submitted. You will receive a confirmation e-mail shortly. To view or update your Service Requests select 'Continue'."

//Beach
Avatar billede Beach Mester
13. august 2003 - 08:54 #9
I rigtig lige måde:-)

//Beach
Avatar billede lrd Nybegynder
13. august 2003 - 08:56 #10
Herligt den gik gennem :-)
Avatar billede Beach Mester
13. august 2003 - 08:56 #11
---> random
Se evt. med her:
http://www.eksperten.dk/spm/386025
news:3F388D2C.162100E7@freestyle.dk

//Beach