Avatar billede martinjaeger Nybegynder
11. august 2003 - 23:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Remote procedure call er afsluttet !

Hey eksperts, jeg kører med Windows XP Home. Den er begyndt på at når jeg har logget mig ind. At der kommer en systemmeddelse frem, der fortæller mig at Remote Procedure Call er blevet afsluttet. Herefter lukker windows ned. Hvad er der galt. Jeg har en TDC adsl forbindelse. Vi har et Access Point i huset. Min forbindelse til den er et wireless USB stik. Alt har kørt godt ind til nu. Hvad kan der være galt.
Avatar billede lap Nybegynder
11. august 2003 - 23:48 #1
Her er en gratis løsning til problemet .. tag dine point igen ved at lægge et
svar og acceptere det.

http://www.eksperten.dk/spm/386329
Avatar billede martinjaeger Nybegynder
11. august 2003 - 23:53 #2
Tusind tak for ærligheden
Avatar billede martinjaeger Nybegynder
11. august 2003 - 23:53 #3
SVAR
Avatar billede lap Nybegynder
11. august 2003 - 23:53 #4
velbekomme :-) - vi skal bare havet stoppet dette "uhyre"