Avatar billede blegansigt.com Nybegynder
11. august 2003 - 10:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Programmeringshjælp ønskes!

Hej Eksperter

datematch.dk søger programmør til opgave:

Der skal laves funktionalitet til hele sitet dvs registrering, sikkerhed, matchning, brugeroplysninger osv. Tag et kig på sitet og fortæl mig, hvad du synes og hvad du skal have for det (ca.)
Avatar billede paultodobom Nybegynder
11. august 2003 - 10:43 #1
Hej blegansigt. Har du en email vi kan kommunikere over? Jeg er sandsynligvis int. hvis der står mere end 30p på højkant. Jeg kan kontaktes på info@axent.dk
Mvh.
Paul
Avatar billede vbcoder Nybegynder
11. august 2003 - 10:47 #2
Davsen

visualcoder kan kontaktes via www.visualcoder.dk
Avatar billede nozio Nybegynder
11. august 2003 - 10:52 #3
Send mig en mail eller ring - så snakker vi om det.

Det er svært at give en præcis pris - uden lidt flere oplysninger - men lad os snakke om det.

http://reimer-it.dk (kontakt@reimer-it.dk)
Avatar billede blegansigt.com Nybegynder
11. august 2003 - 10:56 #4
Jeg kan kontaktes på bleg@blegansigt.com
Avatar billede coolstar Nybegynder
18. august 2003 - 23:33 #5
kontakt mig på thomas@codevision.dk hvis du stadig mangler en mand til at løse opgaven...
Avatar billede blegansigt.com Nybegynder
03. oktober 2003 - 13:30 #6
Opgaven er udsat på ubestemt tid - tak til alle for tilbud, jeg skal nok vende tilbage...

Wedes.net
Avatar billede paultodobom Nybegynder
03. oktober 2003 - 14:04 #7
OK, så ser vi frem til at høre fra dig blegansigt.com. :-)
Mvh Paul