Avatar billede hellek Nybegynder
09. august 2003 - 22:34 Der er 5 kommentarer

Pagemaker; fejl ved eksportering til PDF

Hej

Jeg får nedenstående fejl når jeg forsøger at eksportere en pagemaker fil til PDf. Er der nogen der kan hjælpe mig?

---

LucidaSansUnicode not found, using Courier.
%%[ Error: invalidfont; OffendingCommand: awidthshow ]%%

Stack:
(Dette er en test)
/LZWEncode
/circumflex

%%[ Flushing: rest of job (to end-of-file) will be ignored ]%%
%%[ Warning: PostScript error. No PDF file produced. ] %%

---
Avatar billede spe Nybegynder
09. august 2003 - 22:47 #1
Skriften LucidaSansUnicode er brugt i dokumentet men ikke tilstede på den maskine du vil lave pdf-en på.
Prøv med at installere skriften.
ved hvad skriften er brugt til?
Avatar billede hellek Nybegynder
09. august 2003 - 23:00 #2
Hvordan installerer jeg skriften? Al tekst i dokumentet er LucidaSansUnicode.

Helle
Avatar billede hellek Nybegynder
09. august 2003 - 23:04 #3
Fonten ligger i skriftmappen (på min pc), men det er måske ikke der?
Avatar billede hellek Nybegynder
09. august 2003 - 23:05 #4
Fonten ligger i skriftmappen (på min pc), men det er måske ikke der, den skal ligge for at jeg kan eksportere den til pdf? Skal jeg åbne fonten gennem programmet?
Avatar billede spe Nybegynder
09. august 2003 - 23:07 #5
Jo burde være ok. men det kan være en af de skrifter der ikke kan kopieres ind i pdf-en.
Har du mulighed for at gemme til arkiv som .ps og så bruge acrobat distiller til at lave en pdf med?