Avatar billede collina Praktikant
08. august 2003 - 16:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Formattering og styles

Jeg har et stort dokument med forskellige formatteringer, dvs forskellige overskrifter og skrifttyper. Listen over formatteringer er alenlang, og jeg vil gerne korte den ned. Det skal naturligvis ske uden at miste formattering i dokumentet, men jeg vil gerne have en kort liste med 5-7 formatter kun. Er der nogle kloge løsninger?
08. august 2003 - 16:27 #1
Vælg Formater->Typografi..
I feltet "Vis følgende typografier" vælger du: Anvendte
08. august 2003 - 16:42 #2
.
Avatar billede collina Praktikant
08. august 2003 - 17:08 #3
ok så er det fordi mit dokument er fyldt med formater. Et tillægsspørgsmål - hvis jeg i listen over styles and formating vælger at slette en style, slettes der så tekst i dokumentet eller laver den bare den pågældende tekst om til normal tekst?
Avatar billede thefinal Nybegynder
09. august 2003 - 12:07 #4
Det er kun formateringen der ryger, teksten går i Type = Normal
Avatar billede collina Praktikant
11. august 2003 - 09:08 #5
tak