Avatar billede rubin4z Nybegynder
08. august 2003 - 13:53 Der er 14 kommentarer

Flash intro søges

Hey!
nu har jeg fået lavet et banner og en menu herinde... så hvorfor ikke også en flash intro? :)
den skal handle om CS, og USO, som står for U S Ownah, så der må gerne være lidt amerikanske flag og sådan... farverne skal være ligesom dem på siden www.clan-uso.tk

Anders
Avatar billede -42- Nybegynder
08. august 2003 - 14:20 #1
Jeg laver gerne en svedig en til en 500 mand
Avatar billede -42- Nybegynder
08. august 2003 - 14:21 #2
Men så bliver der også lagt nogle timer i med lækker musik óg det hele...
Avatar billede rubin4z Nybegynder
08. august 2003 - 14:29 #3
arrhhh den ska sq være gratis..
Avatar billede fangel Nybegynder
08. august 2003 - 16:09 #4
og så må du leve uden - hvorfor skulle nogle folk gide lave noget kompliceret arbejder, i et program der koster 3.500kr, hvor man normalt kan få en timeløn på langt over de 500kr!

point giver jo ikke mad på bordet eller penge til den nyeste version af flash!

derfor skal du af med penge før du får sådan noget arbejde gjordt!

Morten
Avatar billede Kengun Praktikant
08. august 2003 - 16:38 #5
..desuden så ville det hele være litt enklere hvis du ville sige til hvordan du ønsker det hele. Er er ik alltid at man er i det kreative hjørne..
Avatar billede rubin4z Nybegynder
08. august 2003 - 17:24 #6
jeg kunne godt tænke mig en simpel intro, med en baggrund der er et amerikansk flag... så kommer der en flash bang, og det hele bliver gråt. når man så kan se igen, står der USO og vores banner kommer frem i toppen, og så kommer U S Ownah frem...  og så stopper den...
Avatar billede rubin4z Nybegynder
08. august 2003 - 17:25 #7
der skal selvfølgelig også være lyde på, f.eks. der hvor der kommer en flash, kommer der en grantat lyd osv.
Avatar billede thebluething Nybegynder
08. august 2003 - 18:19 #8
jeg også, også, også, også, også du sagde den skulle være enkel du har allerede nævnt 10 ting!
Avatar billede -42- Nybegynder
10. august 2003 - 10:40 #9
stadig på til 500
Avatar billede doodoo Novice
07. oktober 2003 - 10:57 #10
på til 400 dask !

/ doodoo.dk
Avatar billede -42- Nybegynder
07. oktober 2003 - 11:07 #11
Skal du underbyde!!! Så vil jeg fanme overbyde!!! 650 dask!!! ;-)
Avatar billede doodoo Novice
07. oktober 2003 - 12:07 #12
HAHA! så siger jeg fandme 300 !!!
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
10. oktober 2003 - 21:12 #13
fuck i er underlige ;)
Jeg gør det gerne gratis, men den bliver bare skod... Du SKAL nok hoste op med lidt med alt det "urin" (for at sige det pænt) du putter på!

sry!
Avatar billede hashkagen Nybegynder
03. februar 2004 - 17:06 #14
tror nok i er blevet haxet F**k team USO osv...