Avatar billede fox2k Nybegynder
08. august 2003 - 12:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Deaktiver mouse-scroll

Findes der en metode så man kan deaktivere mousescroll uden at skulle forbi kontrolpanelet. Altså fx en kommando som du kan indtaste i "kør...".

Eller findes der et freeware program som kan deaktivere denne funktion?

eller måske en reg-fil som skal køres?

På forhånd tak.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. august 2003 - 12:51 #1
Altefter hvilken mus det er, ligger de måske et lille ikon nede i SyS (nederste højre hjørne), hvor du kan komme ind i samme vindue som hvis du gik igennem kontrolpanel.
Avatar billede fox2k Nybegynder
10. august 2003 - 20:38 #2
Der er intet ikon eller lign.

Der er installeret std. mouse-drivere, hvilket betyder at der fra kontrolpanel end ikke er mulighed for at deaktivere eller redigere indstillinger for scrollmusen.

Kan det passe der virkelig ikke findes en metode til at gå direkte i reg-edit og deaktivere scroll?
Avatar billede fox2k Nybegynder
15. august 2003 - 21:49 #3
Nå, ingen svar :(