Avatar billede langben Nybegynder
07. august 2003 - 20:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows Update til SBS SP3

Hej Eksperter,

jeg har lige anskaffet en SBS SP3 til mindre firma og har idag været i gang med at update alle klienter via Windows Update. Så prøvede jeg også lige på serveren og så fandt den knap 40 vigtige opdateringer.

Jeg blev dog lidt i tvivl om jeg bare skulle gå i gang med at installere dem alle, idet jeg synes nogle af dem så meget lidt "server-agtige" ud - feks en opdatering til outlook express på over 2mb. Jeg har i hvert fald ikke lyst til pludselig at stå med en død server pga opdateringsfejl. Skal man vælge blandt bunken eller bare installere dem alle? Hvad siger I?
Avatar billede dinkie Nybegynder
08. august 2003 - 13:28 #1
Jeg plejer når det er en server at se på funktionen af serveren og så vælge opdateringer ud fra det. Men det er uhyre sjældent at der går noget i ged over at tage hele listen. Så det er optil dig selv hvad du har lyst til at gøre..

Hvorfor ikke installere sp4?
Avatar billede langben Nybegynder
08. august 2003 - 13:37 #2
Har lige købt den server - troede den var up to date med nyeste sp. :) Så installerer jeg da bare sp4. Tak for hjælpen.