Avatar billede sphinxdk Nybegynder
07. august 2003 - 15:18 Der er 4 kommentarer

langsom celeron?

min pc er utrolig dårlig til at køre spil. jeg har prøvet stort set alt software mæssigt og det har intet hjulpet. mit system er:

celeron 1,7
ecs p4s5a bundkort
ibm 40gb 7200 rpm hdd
512 ddr pc2100
Geforce4 4800 se

min score i 3dmark01se er kun på 3394!!!

spil som c&c generals kører langsom! har set det køre bedre på en pIII 700MHz, som dog havde 128MB mere ram og radeon 9500 pro...

er der ik noget helt galt? den skal da ik være så langsom?
Avatar billede lrd Nybegynder
07. august 2003 - 15:28 #1
Har du hentet opdateringer til xp(hvis du har det)

Ny driver til grafikkortet

Tjekket for virus eller spyware
Avatar billede lrd Nybegynder
07. august 2003 - 15:29 #2
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hjemmeside

Installere dette og opdater det, og prøv at køre med det. Hent evt de opdateringer  på windowsupdate. Kør evt en online scan for virus
Avatar billede niklaj Nybegynder
07. august 2003 - 17:22 #3
er du sikker på at computeren køre 1,7 GHz? Hvis den ikke ikke gør det, skal indtillingerne enten ændres i bios eller på bundkortet.
Avatar billede sphinxdk Nybegynder
08. august 2003 - 02:18 #4
ok har prøvet jeres forslag men uden forbedring.
det eneste der skete var at min 3dmard score steg til 3466. hvilket jo ik rigtig hjælper noget, eller har noget at gøre med det.
niklaj - jeps er sikker på at den kører på 1,7GHz.

har i flere forslag for jeg er efterhånden ved at blive hidsig...