Avatar billede iceman10000 Nybegynder
04. august 2003 - 16:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

D-Link DI-604 eller?

Jeg skal ud og købe en router også fandt jeg D-Link DI-604 på edbpriser.dk så ville jeg høre om den var hver at købe for mange siger at det er noget lort som der brænder sammen. og andre siger den er helt vildt god hvad skal jeg tror på???
Avatar billede kenp Novice
04. august 2003 - 16:44 #1
tjaa jeg har kun hørt godt om den! det eneste jeg har hørt (har ikke prøvet) det er det når man skal åbne lukke portet m.m. i routeren som vist ikke er så nemt! da man skal bruge telnet (vist nok) men hvis den har webinterface så er det jo grafisk også er det som regl nemtnok.

men d-link brænder hverken hurtigere eller langsommere sammen end de andre!
Avatar billede dma Nybegynder
04. august 2003 - 16:50 #2
Jeg har en tilsvarende og den er nem at betjene, billig og uproblematisk at sætte op. Du kan konfigurere et antal blokeringer af porte (både ind og ud) via Webinterfacet.

Køb den bare!
Avatar billede iceman10000 Nybegynder
04. august 2003 - 16:53 #3
Hvad er det der Webinterfacet????
Avatar billede the_collector Novice
04. august 2003 - 16:54 #4
Jeg har ikke hørt at den skulle brænde hurtigere sammen. Tilgengæld har jeg hørt at den ikke skulle være god til firewall. Leder lige lidt og vender tilbage.
Avatar billede the_collector Novice
04. august 2003 - 16:58 #5
Læs lige dette først, før du beslutter dig. Ellers laver Linksys nogle glimrende router, som har firewalls, som rent faktisk virker.
http://www.eksperten.dk/spm/363877
Avatar billede fangel Nybegynder
04. august 2003 - 17:02 #6
jeg er også den stolte ejer af en DI-604 - og jeg er godt tilfreds med den!

Morten
Avatar billede the_collector Novice
04. august 2003 - 17:03 #7
Så jeg vil anbefale at du tager et kig på enten
http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674757894
eller
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=4257
De koster kun ca. 100-150 mere, og der er der ikke problemer med firewall delen.
Avatar billede dma Nybegynder
04. august 2003 - 18:01 #8
Et webinterface er at du får adgang al opsætning og konfiguration m.m. via din almindelige internetbrowser...!