Avatar billede 3d Nybegynder
03. august 2003 - 04:45 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Level System?

Yep :) Jeg mangler et level system til min 3D Chat ;)
Man skal kunne komme i level 10
her er systemet:
level 1 = 1 timer
level 2 = 5 timer
level 3 = 7 timer
level 4 = 10 timer
level 5 = 25 timer
level 6 = 50 timer
level 7 = 150 timer
level 8 = 250 timer
level 9 = 500 timer
level 10 = 1000 timer
Hvordan laver jeg det?
jeg kan lige give dig nogle infomationer
hvis du skal bruge Hej (username) Altså brugernavnet og coins osv. til systemet hedder det:
$row_info[spir]; <Coinzne
$row_info[username]; <navnet
Så jeg vil gerne lave et level system hvor man Kan komme i et level efter timer.. håber i ved hvad jeg mener..
tjek evt. Togchat.dk eller n.dk der kan man også komme i levler
//3D
Avatar billede fiskemanden Nybegynder
03. august 2003 - 09:14 #1
Du skal først og fremmest finde ud af hvor lang tid brugeren har været online... Og så kan du bare lave en funktion som finder ud af hvilket "level" brugeren er i :)
Avatar billede 3d Nybegynder
03. august 2003 - 13:42 #2
jah okey.. Men jeg søger en der kan Lave det til MIG :)
Avatar billede fangel Nybegynder
03. august 2003 - 13:44 #3
Avatar billede 3d Nybegynder
03. august 2003 - 13:52 #4
så glem det...
///////lukker
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
03. august 2003 - 13:58 #5
når brugeren logger ind kan du registrere time() (den retunerer antal sekunder siden 1. januar 1970 kl. 00.00.00) Dette kan f.eks. gøres i en session.

Når brugeren logger ud igen, kører du time() engang mere, minusser de to tal, og så har du den online tid i sekunder.

når du så skal tjekke hvilket level brugeren er på, laver du bare en if-sætning

if ($time <= 3600){
$level = '1';
}
else if (($time > 3600) AND ($time <= 18000)){
$level = '2';
}

osv.

Nu har du i hvert fald en idé til, hvordan det kan laves ;o)
Avatar billede 3d Nybegynder
03. august 2003 - 14:15 #6
hmm.. Jeg har ikke så meget forstand på php.!
Men når man logger ind på Chat/index.php skal den jo køre :)
men hvordan?
Avatar billede 3d Nybegynder
03. august 2003 - 14:16 #7
hvis laver systemet.. eller siger hvordan man helt gøre skal jeg nok skaffe dig 100 point fra mine gamle Spm der skal lukkes.
Avatar billede 3d Nybegynder
03. august 2003 - 14:16 #8
hvis du *
Avatar billede 3d Nybegynder
03. august 2003 - 14:18 #9
og hvis du skal bruge Tiden hedder den $row_info[onlinechat] <Det er tiden på chatten
Avatar billede 3d Nybegynder
03. august 2003 - 14:27 #10
ARgh!!! Opretter lige det samme Spm
Avatar billede exp Juniormester
03. august 2003 - 16:13 #11
3d >>
"hvis laver systemet.. eller siger hvordan man helt gøre skal jeg nok skaffe dig 100 point fra mine gamle Spm der skal lukkes."

Tror vist ikke helt du har nogen idé om hele konceptet herinde... dine gamle spørgsmål skal lukkes, ikke pga at du "lige skal bruge 100 points"!

Regner du seriøst med vi gider lave gratis arbejde for dig?
Avatar billede fiskemanden Nybegynder
03. august 2003 - 23:40 #12
3D jeg laver det for 100kr!