Avatar billede aoware Nybegynder
02. august 2003 - 23:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Byg-selv bærbare?

Hej.

Jeg vil købe mig en bærbar, men er der nogen steder hvor man selv kan bestemme hvad der skal være i den? Altså vælge imellem fx to forskellige processere ovs.

Mvh Anders - AOware
Avatar billede chalde Seniormester
02. august 2003 - 23:43 #1
Hvad med: http://www.edbpriser.dk/computere/notebook.asp
så søger du bare på det du vil have.
Avatar billede donwang Nybegynder
02. august 2003 - 23:44 #2
Avatar billede 2400nv Nybegynder
02. august 2003 - 23:45 #3
På Dell´s bærbare har du mulighed for at at bestemme, hvad der skal i.

Prøv at kigge på dette link:
http://www.euro.dell.com/countries/dk/dan/dhs/promos/promotopic_inspn_featured_system.htm
Avatar billede kohaar Nybegynder
02. august 2003 - 23:52 #4
Avatar billede aoware Nybegynder
03. august 2003 - 00:53 #5
Jeg gider ikke have nogen computer fra Dell, Dell from Hell (O:

Ej, men syntes bare de er alt for dyre
Avatar billede nse Nybegynder
03. august 2003 - 12:19 #6
Hmm... Du får ikke nogen billigere bærbar end dem fra Dell....
Avatar billede nse Nybegynder
03. august 2003 - 12:23 #7
Ihvertfald ikke hvis du tager det i forhold til ydelse og kvalitet!!!
Avatar billede coolie Nybegynder
03. august 2003 - 17:44 #8
Avatar billede aoware Nybegynder
04. august 2003 - 22:15 #9
undskyld jeg selv tager pointene, men jeg kom til at afvise svarene, det her er mit første spørgsmål, så jeg var lidt rundt på gulvet over at skulle afvise ovs. )O:

Gør det ikke igen !