Avatar billede cgroup Nybegynder
02. august 2003 - 05:41 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Nyt design søges

Hejsa

Nu ligger landet således at jeg kan programmere, men jeg er en nar til at designe. Derfor søger jeg en som kan give mig et nyt "look" på www.cgroup.dk - mit firma.
Du må gerne være kreativ og har frie hænder.
Lad mig se hvad du kan lave...

Og ja jeg betaler selvfølgelig for det

MVH
Peter
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. august 2003 - 07:41 #1
Hej Peter
jeg kan godt udarbejde et design, kan vi ikke snakkes nærmere over msn/mail som er martin@pezzo.dk
Avatar billede moskjaer Nybegynder
02. august 2003 - 08:37 #2
Jeg giver også gerne et uforpligtende tilbud på det. Kontakt mig på kma@moskjaer.dk og lad os snakke videre om det. Mine referencer kan ses på www.moskjaer.dk
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
02. august 2003 - 09:35 #3
Hvis du er til design, hvor billeder og metafore er de bærende elementer ...

http://design-af-hjemmesider.it-network.dk/
Avatar billede cygnet Praktikant
02. august 2003 - 11:14 #4
Mail sendt
Avatar billede cgroup Nybegynder
02. august 2003 - 15:00 #5
Mail sendt til tiltalende designere
Avatar billede cygnet Praktikant
02. august 2003 - 16:11 #6
Hvad er deadlinen ?
Avatar billede cgroup Nybegynder
02. august 2003 - 16:51 #7
Det er som sådan ingen deadline - men jeg vil jo gerne have det op hurtigst muligt - da den eksistarende cgroup.dk jo er til grin
Avatar billede swasper Nybegynder
02. august 2003 - 17:21 #8
mail sendt
Avatar billede madd Nybegynder
02. august 2003 - 20:53 #9
Du skal være velkommen til at vende tilbage til mig hvis du ikke finder en anden designer. Jeg fik desværre ikke så megen respons på mit sidste udlæg pr. mail.

/mattias.
Avatar billede cgroup Nybegynder
02. august 2003 - 20:57 #10
Hej Mattias
Tak skal du have - det er såmend ikke fordi jeg ikke synes om dit design - jeg vil bare gerne se hvad jeg kan få - jeg lagde iøvrigt til at dit forslag ikke længere er tilgænligt - det ville jeg gerne have at det var således at jeg kan sammenligne
Avatar billede cozey Nybegynder
03. august 2003 - 12:06 #11
Hej Peter.
Jeg er eventuelt også interesseret.
Du kan evt. droppe mig en mail på mtv@stofanet.dk ...
Jeg er iøjeblikket igang med at starte et webbureau, hvor en eventuel reference kunne være min egen side, som jeg arbejder på her:
http://www.cozey.1go.dk/ideal/
Avatar billede larsdp Nybegynder
03. august 2003 - 14:51 #12
hvis der stadig er åbent for bud vil jeg gerne komme med et

www.chipdouglas.dk

mail@chipdouglas.dk

/Lars
Avatar billede md_craig Nybegynder
03. august 2003 - 15:58 #13
Jeg kan da også ligge bilet ind på opgaven, hvis det er...
Kig forbi www.designsalg.dk og kig evt også under Admin > Referencer

www.it-links.dk/FFHAB (er ikke kommet ind under referencer endnu... bare en "for sjov side")
Avatar billede md_craig Nybegynder
03. august 2003 - 16:36 #14
Ps... den skrifttype du har i dit "logo" hvad hedder den, hvis den skal genbruges....
Avatar billede theprofessor Nybegynder
04. august 2003 - 15:28 #15
jeg henviser til at betalingsopgaver skal til sharksforum.dk!!
Avatar billede popsy Novice
04. august 2003 - 15:33 #16
Så henviser du forkert, jvf reglerne!
Avatar billede popsy Novice
04. august 2003 - 15:34 #17
Mere specifikt punkt 2.7 og 2.8
Avatar billede cozey Nybegynder
05. august 2003 - 01:03 #18
Er her stadig åbent? ...
Avatar billede md_craig Nybegynder
05. august 2003 - 10:39 #19
cgroup >>>

Hej... tror vi savner lidt respons... Har i fundet en ???
Eller søger i stadig...

Eller er det fordi i høre til de få fornuftige danskere der tager ferie i slutningen af juli og starten af august hvor vi har det varme vejr...

Har sendt jer en Mail... håber på at i vil svare...

MVH Jens
Admin@it-links.dk
Avatar billede t0pd0g Nybegynder
05. august 2003 - 15:31 #20
smid en mail på olav@raskdesign.dk så gir jeg da oxo et tilbud..
Avatar billede cozey Nybegynder
05. august 2003 - 15:35 #21
Har i andre modtaget nogen mails? ... Det virker som om han har fundet en løsning...!?
Avatar billede cygnet Praktikant
05. august 2003 - 15:45 #22
Kommentar: cgroup
02/08-2003 15:00:26    Mail sendt til tiltalende designere

Der iblandt ved jeg undertegnet og to andre modtog en mail omkring opgaven.
Avatar billede cozey Nybegynder
05. august 2003 - 16:10 #23
okay
Avatar billede popsy Novice
25. september 2003 - 14:02 #24
er det snart lukketid?