Avatar billede cozey Nybegynder
02. august 2003 - 00:00 Der er 10 kommentarer og
5 løsninger

Vurdering af Ideal.

Hejsa.

Jeg begyndte her for et par dage siden at lave en side til mit webbureau, som kan ses her:
http://www.cozey.1go.dk/ideal/

Jeg vil gerne have lidt feedback på designet og opbygningen.

Jeg har endnu ikke lavet undersiderne, men menufunktionen osv. er oppe og køre.

På forhånd tak.

/Cozey.
Avatar billede exp Juniormester
02. august 2003 - 00:10 #1
1. "Ideal er et selvstændigt webbureau, som leverer webløsninger til firmaer såvel som til privatpersoner." ==> "Ideal er et selvstændigt webbureau, som leverer webløsninger til både firmaer og private."

Synes det der "såvel som" lyder så forlorent :-)

2. Synes den lille flashfilm over menuen er rigtig fed!

3. Det er lidt svært at finde ud af om kasserne med plusser og minusser er klikbar eller ej.
Avatar billede jpvj Nybegynder
02. august 2003 - 00:12 #2
Hmmm...

1. jeg synes umiddelbart at din idé med at have menuen i midten afviger fra alle gænse de facto standarder...

2. Teksten er så lille, at jeg på min 18" TFT skærm (1280x1024) næsten skal knibe øjnene sammen for at se hvad der står.

3. Billedet i toppen ... hvilken relation har det til siden? Det er forvirrende at se på, og teksterne er svære at læse...

4. Mobil tlf. nr. til sidst er meget useriøst - det lugter af en 20 årig knægt med et enkeltmandsfirma.

5. Selve layoutet ser ellers pænt ud.
Avatar billede cozey Nybegynder
02. august 2003 - 00:28 #3
telefonnummeret er ikke det der skal bruges, det er bare indtil jeg ved hvilket nummer jeg bliver tildelt. Det var mere for at se hvordan det ville se ud.
Avatar billede lordhead Nybegynder
02. august 2003 - 01:07 #4
Hejsa!

1. Din flash film oppe i toppen er rigtig fed :)
2. farverne passer sammen og der er harmoni!
3. det er lidt ærgeligt at menuen er i højre side.
4. ellers kun ros :) synes det ligner et rigtigt top prof. webbureau!!
Avatar billede prowler Nybegynder
02. august 2003 - 02:27 #5
Hej Cozey... dejligt stilrent design, du har fået lavet der :-)

Jeg har en lille smule ting angående designet, som faktisk er rigtig fedt.

1. Jeg er ikke alt for vild med navigeringen derude til højre... måske fordi det tog mig lidt tid, at få øje på, at når man trykker på et link, så giver det flere muligheder under flash-billedet. Så det er ikke selve placeringen af navigeringen, jeg ikke er vild med... Synes faktisk det er dejlig utraditionelt!

2. Der er et eller andet ved det billede af pennen, som jeg ikke bryder mig om... synes at den er lige transparent nok. Det giver på en måde et brud, da resten af siden er meget tydelig.

3. Angående det med tekststørrelsen, skal du passe lidt på, som jpvj siger... om ikke andet, så lav det, så man kan ændre den! (hvem ved... måske er din næste potentielle kunde svagtseende??!) :-)

Ellers ikke mere herfra... men jeg glæder mig til at se en update!
ps. husk lige den fulde adresse forneden ;-)

Hilsen
Martin
Avatar billede cozey Nybegynder
02. august 2003 - 17:11 #6
Takker for rosen, og går igang med at rette diverse ting med det samme... vender lige tilbage senere.
Avatar billede cozey Nybegynder
04. august 2003 - 18:05 #7
Hvad med denne side: (Pilene ændres naturligvis)
http://www.cozey.1go.dk/ideal/referencer
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
04. august 2003 - 18:17 #8
Du kan på nedenstående link se mig i færd med at læse skriften på din side, på en 21" skærm:

http://www.skarven.dk/kig.jpg
Avatar billede cozey Nybegynder
04. august 2003 - 19:15 #9
heh
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
04. august 2003 - 19:20 #10
just joking -  men i 1600*1200 bliver det hele en smule småt :-)
Avatar billede cozey Nybegynder
04. august 2003 - 19:24 #11
jeg kan godt se problemet ...
Avatar billede cozey Nybegynder
09. august 2003 - 14:59 #12
Så har jeg fået sat nye Flashfilm ind på alle undersiderne, og rettet et par billeder osv. ... hvad synes i om det på nuværende tidspunkt?... og hvad med opbygningen af referencer?
Avatar billede prowler Nybegynder
09. august 2003 - 17:17 #13
Flotte billeder... har du selv taget dem?

Og så lige en mikro-kritik :-) - under linket "presse" kan jeg se du har brugt det samme billede med stemplet som på forsiden... KAN DU SÅ SE AT FINDE ET ANDET... jeg mener... den er jo ikke så original igen, hvis du bruger den på 2 sider ;-)

Ellers flot... håber du scorer kassen i dit nye firma - så held og lykke!
Avatar billede cozey Nybegynder
09. august 2003 - 17:56 #14
prowler>>>
heh... ved godt at stemplet er blevet brugt flere gang ... hvilket blot skyldes at jeg endnu ikke har fundet bedre billeder.

Nope... billederne er ikke taget af mig selv... dem har jeg skam betalt for i dyre domme (Hvor er billeder blevet dyre den dag idag!) ...!
Avatar billede lordhead Nybegynder
22. januar 2004 - 15:48 #15
Dt er det man kan kalde lidt sent :o)