Avatar billede birg0067 Nybegynder
01. august 2003 - 17:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

p800 mp3

Der står i manualen, at der kan være 1 time audio på memery stick duo, men jeg kan kun få til at være 10 min, Hvorfor
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
01. august 2003 - 17:10 #1
Tror du ikke den tager efter MB ?
Plejer mp3 players at gøre
Avatar billede birg0067 Nybegynder
01. august 2003 - 18:21 #2
hvordan kan jeg så få 1 time på ..........
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
01. august 2003 - 19:49 #3
Altså står der i din manual at der kan 'VÆRE' op til 1 time's musik ?
Fordi så skal du jo bare købe et andet smart media kort eller hvad det er du har med flere MB til den såder er mere plads også for du jo også mere tid på den op mod den 1 time .
Det er ligesom en HDD, den skifter man jo også for at kunne få mere plads :)

- Lægger lige et svar hvis det var noget du kunne bruge til noget..!