Avatar billede cygnet Praktikant
31. juli 2003 - 16:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bedste udbyder til behandle betalinger.

Jeg skal til at sætte betaling på en webshop jeg har udviklet. Aftalen med PBS er i hus, men nu skal der gøres så man kan betale med Dankort/Visa.

Er der nogle i har erfaring med ? Og hvor længe skal man regne det tager før man er i gang ?
Avatar billede pfp Nybegynder
31. juli 2003 - 16:59 #1
Jeg har selv lige være ved at undersøge markedet på det område og kom frem til at www.freepay.dk var det bedste til prisen.

Jeg har dog ikke nogen konkret erfaring med noget.
Avatar billede cygnet Praktikant
31. juli 2003 - 17:01 #2
Har også kigget på den, de ser jo professionelle ud og med sites som dating i ryggen må man tro. Men har set en række andre udbydere til under halv pris.

Som heller ikke kræver betaling for support og meget andet.
Avatar billede pfp Nybegynder
31. juli 2003 - 17:02 #3
Okay. Vil du fortælle hvilke? Det kunne da være jeg kunne få brug for at kigge på dem også...
Avatar billede keysersoze Guru
31. juli 2003 - 17:09 #4
jeg følger lige med :)
Avatar billede cygnet Praktikant
31. juli 2003 - 17:16 #5
Nu begyndte jeg lige at studere priser - og ser vist ud til freepay ikke er så dyr som jeg troede. Er der nogle oprettelse gebyr derinde ?
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2003 - 17:19 #6
Hejsa allesammen.

-->cygnet:
Hvis du har fundet andre firmaer til at administrere en Dankort/Visakort-betaling, endda til en meget lavere pris end www.freepay.dk, hvilke er disse firmaer?

Vedr. hvorlænge det tager før man er i gang, afhænger det vel af hvilket firma man laver aftalen med.

-->pfp:
Du skriver: "www.freepay.dk var det bedste til prisen", Hvilke kriterier gik du da ud efter?
Avatar billede pfp Nybegynder
31. juli 2003 - 17:38 #7
extend -> Jeg har ikke lavet noget større analytisk arbejde omkring det. Men jeg fandt at sammenhængen mellem funktioner og pris var fornuftig. Jeg har bl.a. sammenlignet med www.architrade.dk (som vist er en af de større i DK) og jeg syntes ikke man fik noget særligt for de relativt mange flere penge de koster.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
31. juli 2003 - 18:34 #8
Af de danske betalingsformidlere har jeg kun erfaring med Architrade (www.dibs.dk), og deres produkt/service er helt i top!

Man kan ganske vist spare nogen penge ved at benytte www.freepay.dk, som serviceres af de samme som leverer dating.dk. Jeg har ikke erfaring med freepay, men jeg har til dato ikke hørt noget godt om dating.dk's servicenivau .. nærmest ikke eksisterende lader det til.
Avatar billede hanbo Nybegynder
01. august 2003 - 09:02 #9
Jeg følger også lige lidt med, da jeg går med tilsvarende overvejelser, men ikke er nået så langt endnu. Jeg har kigget lidt på DanDomain, som i forvejen hoster mit site:

Priser for Betalingssystem
Oprettelse kr. 999,-
Leje pr. md. kr. 149,-

Priser for Betalingssystem til brug på DanDomain WebShop
Oprettelse kr. 0,-
Leje pr. md. kr. 99,-

Se evt.: http://www.betaling.dk/forret/priser.htm

DanDomain har i øvrigt også gratis support.