Avatar billede radiant Nybegynder
31. juli 2003 - 13:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Spil spørgsmål

Hvor skal spørgsmål om spil hen ????

  \\Z4ndX
Avatar billede snowball Novice
31. juli 2003 - 13:42 #1
Hvis du endelig vil spille spørgsmål om spil her på Eksperten, så skal de stilles i Fri Debat.

Der er dog nok bedre chancer for et godt svar, hvis du stiller dit spørgsmål i et decideret spil forum (som jeg selvfølgelig ikke lige kan huske URL'en på nu når jeg skal bruge den ;))

Spørgsmålet stillet i Eksperten kategorierne behøver du desuden ikke at give point for. Lav derfor selv et svar, og accepter det så når du har fået svar på dit spørgsmål.

Snowball
Avatar billede exp Juniormester
31. juli 2003 - 13:46 #2
Avatar billede radiant Nybegynder
31. juli 2003 - 13:57 #3
OKay tak...