Avatar billede hep_hey Nybegynder
31. juli 2003 - 10:45 Der er 3 kommentarer

hvordan bruger man IntelliMirror

Hej folkens, jeg har fået til opgave at sætte noget netværk op hvor der skal installeres operativ systemer via RIS osv. og herefter skal brugerne styres via intelli mirror så hvis fru Jensen skal bruge winzip på hendes maskine kan intellimirror gøre at den installeres på den maskine hun logger på med, så meget har jeg forstået og at det kan reparerer/genetablere programmer hvis der blev slettet noget osv. men det er sådan set det jeg ved. Hvor man sætter det op henne aner jeg ikke rigtig, er der nogen der har nogen erfaringer de vil dele ud af, eller nogen gode link/guider til at komme igang med det ?
Avatar billede wacked Nybegynder
31. juli 2003 - 11:21 #1
du skal købe en pony for at det virker johnny
Avatar billede dimling Nybegynder
18. august 2003 - 13:31 #2
Kig efter artikler, guider der beskriver hvordan man automatisk ruller software ud via group policies i Active Directory.
Kig efter artikler, guider der beskriver hvordan man laver MSI pakker
Kig efter artikler, guider der beskriver hvordan RIS virker og overvej RipRep
Det meste kan du nok finde i hjælpen til Win2K3, da det er standard, ellers kig på.
Der er lidt hjælp her: http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/itsolutions/howto/admhow.asp
Og her:
http://www.microsoft.com/windows2000/techinfo/planning/management/swinstall.asp
Avatar billede dimling Nybegynder
18. august 2003 - 21:38 #3
Sig til hvis det skal være mere specifikt :-)