Avatar billede mobilsenderen Nybegynder
31. juli 2003 - 09:31 Der er 8 kommentarer

Hvem har købt produktet?

Hej,

Nav C5, 2.10

Under lagerstyring -> posteringer kan jeg se at på produkt X er der købt 3 eksemplare i de forgangne 5 måneder. Hvordan ser jeg hvem der har købt dem (firma/person)? Hvis jeg klikker på Transaktion kan jeg se noget omkring vedkommens konto, men hverken navn eller kontonummer står nogen steder?

Tak.
Avatar billede tobler Nybegynder
31. juli 2003 - 10:52 #1
Hvis du har de enkelte posteringer listet på skærmen, så stil cursoren på den linie du er interesseret i, derefter placér cursoren i feltet nummer og tryk Ctrl-Alt-F4. Derefter skulle du komme til ordremodulet, og kan se alle oplysninger om ordren.
Avatar billede mobilsenderen Nybegynder
31. juli 2003 - 11:50 #2
jeg fandt faktisk et sted hvor det stod
Avatar billede dma Nybegynder
31. juli 2003 - 11:50 #3
Det er korrekt som tobler skriver. Desuden kan du se kontonummeret på lagerposteringerne (feltet "Konto"). Også her kan du slå op med CTRL+ALT+F4.

Hvis du vil se navn direkte på lagerposteringen, skal der laves en programmering i skærmbilledet (formen), så det er ikke muligt i standard versionen.
Avatar billede mobilsenderen Nybegynder
31. juli 2003 - 13:47 #4
ehh efter jeg havde valgt den pågældende vare og klikket på "posteringer" så stod kontonummeret fornede heh
Avatar billede mobilsenderen Nybegynder
31. juli 2003 - 13:48 #5
i skal være velkommen til at dele - lav svar tobler
Avatar billede tobler Nybegynder
31. juli 2003 - 14:07 #6
her er et svar :-)
Avatar billede dma Nybegynder
04. august 2003 - 22:17 #7
Lukker og fordeler du point??
Avatar billede dma Nybegynder
06. september 2003 - 18:27 #8
Er mobilsenderen gået ned  ;-o