Avatar billede gertrud Nybegynder
30. juli 2003 - 20:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kim Schumacher

Er der nogen er ved hvor man kan downloade alle Kim Schumachers udsendelser?
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juli 2003 - 20:52 #1
Og du tror ikke at DR har copyright på dem stadigvæk? Du kan lige så godt lukke spørgsmålet ved at lave et svar og acceptere eget svar + læse reglerne.
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2003 - 20:52 #2
Det kan du ikke da mange af dem allerede er blevet overskrevet af DR. Der findes dog en eller 2 cd'er man kan købe hvor de har samlet en hel del fra hans udsendelser.
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2003 - 20:54 #3
john_stigers>> DR lægger nu mange ting ud til download så det er vel berettiget at spørge om dette.
Blandt andet har svedbanken haft mp3'ere lagt ud og de der Hvad snakker du om har også været lagt til download, så....
Avatar billede keysersoze Guru
30. juli 2003 - 20:55 #4
jeg tvivler på at man kan downloade ting med ham - selvom han ver ret sej dengang er der nok ikke det store marked for ham lige nu...

det bedste jeg tror du kan gøre er at kontakte DR og høre om du kan få en kopi på bånd - så vidt jeg ved er det faktisk muligt
Avatar billede running_fast Nybegynder
30. juli 2003 - 20:59 #5
Kim var for svedig ! Absolu en udsendelse jeg fulgte med i dengang !
http://www.kimschumacher.dk/
Avatar billede dytti Novice
31. juli 2003 - 00:46 #6
john_stigers>> nu er jeg ikke en af de mest erfarne ekspert brugere, så bare for at jeg selv ikke skal lave fejl - hvorfor skal gertrud læse reglerne??
Avatar billede lrd Nybegynder
31. juli 2003 - 07:45 #7
Man må ikke:

spørge efter eller poste indlæg der omhandler ulovlig kopiering eller downloading af ophavsretsligt beskyttet materiale
Avatar billede dytti Novice
31. juli 2003 - 09:50 #8
ok - tak ;-)
Avatar billede robotten Praktikant
31. juli 2003 - 12:19 #9
Længe siden, Gertrud.
Skulle vi ikke lige kigge her?:
http://www.eksperten.dk/spm/246030
Avatar billede gertrud Nybegynder
31. juli 2003 - 23:02 #10
ok