Avatar billede coolstar Nybegynder
30. juli 2003 - 17:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

programmør medhjælper søges

Vi er i forvejen 2 programmører men vi har ikke begge tid til at kode som eneste formål på magasinet www.musicon.dk

vi søger en hardcore asp udvikler som kan hjælpe med at kode... Vi kan selv kode men vi har ikke tiden længere da vi også skal sørge for nyheder og andet indhold + sponsorer...

Er du interesseret så skriv...du skal gøre det af lyst og øvelse dvs. der ikke er løn pt.
Avatar billede hjml Nybegynder
30. juli 2003 - 22:08 #1
<citat>
vi søger en hardcore asp udvikler som kan hjælpe med at kode
(bla bla bla)
du skal gøre det af lyst og øvelse dvs. der ikke er løn pt.
...
</citat>

Hvad er det lige ikke hænger sammen ?...en hardcore programmør behøves da ikke og øve sig på noget ?....

Det var bare lige en bemærkning
Avatar billede coolstar Nybegynder
30. juli 2003 - 22:09 #2
øvelse skal der til...
Avatar billede hjml Nybegynder
30. juli 2003 - 22:12 #3
LoL...hvorfor så søge efter en "Hardcore programmør"...så kan ilige så godt søge en 17-årig knægt som kan noget asp ?...
Avatar billede coolstar Nybegynder
07. august 2003 - 13:21 #4
lol lukker...